kengkawan

Ahad, 26 Julai 2015

Cerita Raya 2015

assalamualaikum semua.. hehehehe.. dah habis raya kan.. seronok tak cuti seminggu beraya ?? mesti seronok kan. aku cuti sehari sebelum then sehari selepas ja. sadis betul... banyak kerja nak kena buat. banyak benda dan hal yang perlu difikirkan.. susah betul jadi orang dewasa ni.. tapi, bosan pulak kalau stay as kanak kanak sampai bila bila.. hidup ni nak kena move on jugak. ye dakk...

so, beraye kemane mekeme mekeme sekelian?? duit raye banyak ke dapatnye ?? hahaha... tahun ni, macam biasa lah, balik beraya dekat kampung papa.. ulu pantai besar.. yeayyy!! yang tak syok nya, tak dapat bermandi manda dekat bukit.. rasanya aku ni dah lama tak jejak kaki dekat lata tu. jeles tengok makcik makcik update gambar dekat facebook ja..

tragiskan cerita tu. sangat tragis... sedih ooo.. kali ni balik beraya bawak family baru... haaaa... aku tak nikah lagi k, mana datang family baru tu?? haaaa.. jeng jeng jeng... family encik hamster... Encik Popo, Puan Pipi dan anak anak nya yg baru lahir.. nama anak anak dia takda suggestion lagi. nanti lah aku fikir.. nanti aku akan buat satu entry cerita pasal Encik Popo dan Bininya Puan Pipi.

mehh, aku nak show off gambar raya tahun 2015 ni...






ni, time hari raya pertama dan kedua... pucat kan muka aku.. biasalah tu, demam dari malam raya. sampai hari ni tak baik baik lagi. jenuh pergi kerja dok sok sek sok sek... attend meeting pun, dok terbatuk batuk.. sorry ye all collegue.. hahaha...






ni pulak time raya ketiga. bawak adik adik p beraya rumah kawan kawan depa... haaa, jadi drebaa lah. apa lagi. layan kan aje kerenah budak budak ni.. adik adik single okay.. sapa nak try boleh lah beratur, biar kaklong interview.. hahaha...

ni  adik beradik papa... ada 7 kesemuanya...

 ni pulak anak anak dan menantu.. semua dah kawin. so, yang ni tak boleh nak tolong ejas k.

 ni pulak diantara cucu.. haaa.. kecik kecik lagi.. yang paling kecik sekali dekat tengah tengah tu bukan cucu okay.. itu cicit. first cicit.

ni pulak gambar family aku.. mama dengan bibi ja yang tak ada. sebab diorang beraya dekat penang. ada sebab sebab yang tak dapat nak dielakkan...

 ni pulak gambar the whole family... tapi tak semua ada lah.. ada 2 3 orang yang tak da. sebok berada di belakang tabir..




tadaaa.. ni just a few picture that i can share. not all picture in the folder i can proudly share to public. tadaaa.. hahaha.. sekian. itu saja cerita yang aku boleh nak tulis. nanti aku update pasal Encik Popo dan Puan Pipi okay.. last aku belanja pict aku pulak... nak buat ayat macam budak budak la lah... 
*jangan kata hakak tak payung k*


selamat malam

Tiada ulasan: