kengkawan

Jumaat, 17 Oktober 2014

Promoting mama's skirt

Assalamualaikum... apa khabar semua... hope korang sehat sehat lah hendaknya okay... huhuhu... so, how's ur day? Mesti best kan.. yang mana dah grad tu, still lagi dalam mood enjoy ke??? Jangan mood enjoy sangat... pergi keluar rumah cari kerja tu, isi masa lapang.. hehehehehe...

Hari tu aku ada janji nak buat "part 2" kan untuk konvo aku.. but its not today okay.. aku tak dapat lagi gambar "full" dari syahirah.. hemhh... so, tempohnya akan dilanjutkan... so, just wait and see.. gambar yang ditunggu tak banyak pun gambar muka aku. Tapi banyak kenangan dalam tu.. haaa...

Btw, aku post kali ni just untuk tolong mama promosikan skirt labuh yang mama buat.. selalu orang datang tempah dekat rumah. Tapi mama mintak aku promosikan dekat media sosial jugak. Macam aku tolong promosikab barut mama... mama ada page "Barut-bengkung tradisional" dekat fb. Alhamdulillah, sambutannya amat memberansangkan. Dah nak setahun. Banyak jugak tempahan yang mama dapat. korang kalau nak tempah barut untuk ibu lepas bersalin boleh lah.. barut tu mama kata, untuk orang nak kempiskan perut pun boleh. Untuk dapatkan bentuk badan yang anggun.. cewahhh... hehehehe..

Tadaaa... ni salah satu gambarnya...


Ni pulak skirt yang aku cakapkan tu...





Kembang A
Kain tebal dan lembut.
Buat masa ni peruntukan hanya untuk saiz S, M, dan L.. untuk saiz XL bakal lah kot.
Plane colour..
RM 45 per skirt. (RM 10 perlu ditambah untuk postage)
Penghantaran hanya bagi yang tinggal di area seberang jaya.

Untuk maklumat lanjut mengenai material dan saiz yang detail, korang boleh contact terus.
sms/call: 013-5908137
Whatsapp: 019-5948490

posted from Bloggeroid

2 ulasan:

nurifa. j berkata...

BIZ pulak?

solehatun husna berkata...

Hehehe.. saja lah pun... jemput tengok...