kengkawan

Jumaat, 12 September 2014

convocation day : part 1

assalamualaikum.. hye semua.. apa khabar!! oppsss.. terlupa nak ucap,
HAPPY CONVOCATION DAY!!!
hohohoho.. aku dah mula start rindu kawan kawan dah.. Ya Allah.. rindu sangat dekat diorang ni. dah lama tak jumpa, tiba tiba dapat jumpa 3 hari, dah nak berpisah dah. sekejap sangat. sedih aku. dalam masa 3 hari, kitorang cipta banyak sangat kenangan. bertujuh bermalam bersama, buat aku rindu sangat nak menggila dengan diorang ni lagi. jari aku macam nak menari nari atas papan kekunci ni, nak cerita sepajang tempoh 3 hari ni.. tak! bukan 3 hari ja. sepanjang hampir 3 tahun lebih belajar, berkongsi suka duka bersama. Ya Allah, seriously i miss them badly. so much much!! sepanjang 3 tahun kongsi motivasi, jatuh dan bangkit semua. rindu sangat semua tu. bergaduh, bergembira, menapak merata hala. kenangan terindah buat aku. aku sayang korang sangat sangat.



"ehh, una  kenapa jumpa 3 hari? trip ekk?"

yup, a short trip for our convocation day.. Alhamdulillah, walaupun extend. after all things happen.. we just got our diploma's.!!! Allhamdulillah, and thanks to Allah. cause of Him, we got our diploma.. after almost 4 years bertungkus lumus, bersengkan mata untuk habiskan  semua subjek. finally its ended. sumpah rindu sangat dengan semua ni. subhanallah, sebuah perkenalan yang penuh masam manis. ada pahit dan masin, tak lupa jugak tawar dan enak. tak tahu lah bila lagi boleh cipta kenangan sama sama macam tu lagi.

dari kiri:
naimah, syafiqah, farahin, farhan, husna, amalina, dan syahirah.


banyak gila gambar kenangan yang dipotret sama sama. terima kasih kepada yang sudi memotretkan semua tu. our preconvocationday was so awesome. banyak gila gambar yang nak kongsi. tapi tak semua lah. nanti aku buat part 2 punya okay. untuk yang ni, aku tunjuk gambar dulu okay. a part of me. my behalf.. love you guys.. the next part, aku cerita pasal sorang sorang okay. the 7 craziest girl that i have meet..



dari kiri:
naimah, syafiqah, farahin
belakang:
the photographer, mr.shafiq
kanan:
farhan, husna, amalina
depan kamera ni:
syahirah





our pre convocation day.. awesome.. taman proton city.. behrang.. tanjong malim.. thanks to mr. syafiq the the photography session.. its beautifull..!!!
.
.
and now, its the day..
our convocation day..





all D's family.. no, a part of D's family. an extend students.
extend pun, kami dah grad!!


one big happy family.. even not all of D's family was here. we are a part of D's family. 



.
.
the, here the 7 ladies.. 
kenangan 3 hari bermula dengaan sebuah pertemuan, satu perbincangan, disebuah tempat, dalam beberapa saat. takkan pernah dapat dilupakan. terima kasih sebab sudi jadi sahabat yang terbaik dan terhebat.










the girls.. craziest girls...

apang!!!

ketua kelas. Dato' Eja.. with Syahirah..


 the trio guys with an awkward style.. hahaha

the hottest girl..

itu sahaja buat masa ni. dah dapat full gambar nanti. aku buat part 2.. entry yang panjang berjela sekali dengan video yang syahirah buat kan.. sekian. selamat malam semua. btw, tahnia buat semua kawan kawan. aku harap korang berjaya capai impian korang. jangan ada perasaan terlalu rendah diri. sekali sekala kena yakinkan pada diri, bahawa kita boleh capai apa yang kita nak. cepat atau lambat itu bukan masalah besar. yang penting, usaha dan azam yang kuat. insyaallah.. berjaya didunia dan akhirat.

p/s: syahirah tolong jangan bahan kalau ada typo.. sekian.

Tiada ulasan: