kengkawan

Isnin, 3 Februari 2014

Late celebration

Assalamualaikum.. hye semua. Selamat berhari isnin lah hendaknya. Waktu rehat cenggini aku curi2 update keja. Saja pulun nak cerita jugak pasal whats happen on last saturday.. aleleleleyyy... last saturday balik kuala kangsar. Hello, saya orang kuala kangsar okay.. wallawehh.. perakian.. nampak tak tajuk tu.. late celebration.

sepatutnya 25 januari.. but, Its okay even its was so late. Im apriciate it. Its was a wonderful feeling you know. Mana taknya. Saya ni cucu sulung, and im 22nd. But my granny still celebrate my day.. love you tah n atok. Tah ?? At perak, its mean opah. Haaa..



Seee.. ehhh, senget pulak gambarnya.. biarlah. Nak tunjuk kek ja pun. Hehehehe.. maaf ya adik adik kaklong, sebab tah celebrate my day.. takpe takpe, kaklong akan cuba yang terbaik untuk celebrate besday korang jugak yep.. ! Im promise. Huhuhu.. tapi sorang takda. Papa. Papa tak ikut balik kuala kangsar sekali. Alaaaa... tak boleh rasa kek tah belikan untuk kaklong. Emm..

Pape pun takpe. Its okay. I understood. Papa takda cuti.. emm.. heii.. meh, aku belanja gambar.







Tu ja yang aku mampu nak kongsi buat tatapan semua. Jengjengjeng.. hahaha.. sikit ja gambarnya. Maklomlah, xsemua gambar boleh dipublish kan. Yelah. Sambut family ja, so pakai baju tido ja. Aku ja yang beria sebab tak tukar baju dari siang.

Kepada semua yang wish for my birthday, terima kasih sangat sangat. Tak kesah lah yang wish dekat fb ke dekat twitter ka. Xlupa jugak ada yang text dan kol ke aku. Terima kasih la tak lupa. Tapi yang dekat fb tu tahu dah. Selagi tak di buzz besday, tak semua yang tahu. Yedok ?? Hehehe..

Tu ja untuk kali ni. Jumpa lagi. Assalamualaikum.

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan: