kengkawan

Rabu, 22 Januari 2014

nonesense

Assalamualaikum.. hai semua... selamat waktu malam. Hehehe.. sehat ke semua??? Hope korang semua sehat hendaknya. Maklumlah, sekarang kan musim tak sehat. Staff kat office sorang kena denggi.. huhhh.. mohon dia cepat sembuh. Hari ni macam hari hari yang selalu. Tak ada apa yang menarik sangat. Hari hari nya dilalui macam biasa.

Hari ni pergi kerja pakai kasut pergi berjalan. Rasa macam awkward gila. Mana taknya selama ni pergi kerja pakai selipar saja. Huhuhu..



Hehehe.. nampak tak.. nampak kan.. kasut merah tu. Memang nampak macam awesome. Tapi.. aku lebih selesa kalau pakai selipar ja. Sebab senang nak bergerak. Huhhh.. apa kan daya..

Okay lah.. tu ja aku nak kabo ke semua.. haaa.. okay okay.. jaga diri korang ye. Pastikan korang sentiasa sehat. Mencegah lebih baik dari mengubati. Hehehe..

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan: