kengkawan

Jumaat, 15 November 2013

2 more weeks !

assalamualaikum.. hye hye semua.. hari ni hari last bagi minggu ke 18 aku berlatihan industri !!! woiiii.. !! syok gila ahap tak tau nak kata dah ni.. gila gila gila !!!! huhhh.. aku pun dah dapat markah penilaian dari supervisor aku.. i means penyelia aku lah. macam tu.. okay.. nak tengok ke ?? jap ekk... mehh aku share kat sini..

see ....


haaa.. korang nampak tak appendix 1 dan 2 tu ?? hehehehe.. spoilled betul kan.. kurang 2 markah.. kalau lah aku dapat full mark kan gempak.. ni dapat berape je.. xgempak langsung  !! xsuka xsuka... haishhh.. bila lah nak dapat jadi engineer ni.. sebab kekurangan 2 markah, aku berkemungkinan besar macam tak berguna !!!! *over gila minah ni* ... ape ape pun, sekarang penghujung minggu ke 18 .. 2 more weeks to go !! hell yeahh!! kenapa lah tak minggu depan ja aku last berlatihan industri..

maaf lah, ter emotional tadi.. mana tak emo nya.. aku rasa dah nak sebulan aku mengadap tender report untuk iwk ni.. tapi tak jugak jugak siap. macam apa ja.. print.. print.. print.. edit.. edit.. edit.. ni semua gara-gara aku merungut tengok autocad drawing hari tu. terus dapat kena buat tender document.. macam ********** ja... heehehehe.. kenapa banyak star tu ??? *ehemm.. ehemm.. husna, mama dah pesan kan dekat kau, jangan mencarut. nanti xdak orang nak buat bini nanti*  okay okay.. tu sebenarnya bukan mencarut okay.. itu sebenarnya, jeritan batin aku.. errr.. -.-'


see.. this document tender i've been ding since last month.. macam bongok nye lah hai.. adoiidoii.. suasana office pun nampak macam suram ja.. look at this..


it was so pathetic right ?? hemhh.. now i'm waiting to back home !! lalalalala... okay bye... lots off love.. cunaaa..

haaa.. lupa pulak.. aku ni sebenarnya nak bagi tau.. dah tukar nama blog ni.. dari duniakita-dunianakmuda.blospot.com kepada nama lain. korang semua boleh cari au dekat husnahusainin.blogspot.com .. nampak pendek sikit kan. takda lah nak kena ingat panjang-panjang.. tu semua gara-gara ada orang mention silap nama blog aku. then dia merungut kata panjang sangat. so, aku pendekkan lah.. tu ja.. sekian =)

Tiada ulasan: