kengkawan

Rabu, 22 Mei 2013

kenangan dalam kotak..

assalamualaikum.. hye hye semua.. salam rabu.. err.. salam rabu ?? xpenah dibuat orang lagi kan salam rabu. haishh.. merepek repek ja aku ni.. saja ja lah aku update ni.. nak share sikit.. semalam aku dok kemas kemas box besar aku tu.. and i found another two small boxes in there.. boxes ?? is that a correct word i've used ?? emm.. nevermind lah.. lets continue , dalam salah satu box tu pulak aku jumpa preciouse thing that i got since SMK Peramatang Pasir and SMT tunku Abdul Rahman Putra .. haa.. wanna see it ?? jeng jeng jeng...



dua gambar ni aku dapat time dekat SMK Permatang Pasir.. emm.. gambar dekat atas tu, seingat aku lah.. salah satu kad tu Farah Amanina yang bagi.. hemhh.. but another one i'm not sure lah.. yang kertas kertas dekat bawah tu kak Wahida yang bagi ?? apa isi nya ?? rahsia.. jeng jeng jeng.. kahkahkah.. ape lah yang aku merepek ni kan.. gila ka gelak sorang sorang.. #aptb


yang gambar kelas time aku form 3 dekat SMK Permatang Pasir.. sebenarnya ada 5 kelas. tapi satu gambar dah hilang.. aku tak tau lah gambar kelas mana yang hilang.. emm.. tapi gambar kelas aku tak hilang.. tu yang penting.. kelas aku ada 3 orang ja lelaki.. haa.. rancak kan..



haaa.. yang dua kat bawah ni pulak aku dapat dekat SMT Tunku Abdul Rahman Putra.. aku dapat semua ni time aku masuk Hospital Pulau Pinang.. entah pape punya penyakit yang aku kena time tu.. macam apa lah hai.. yang time tu lagi aku tak paham.. semua ni adik adik junior aku yang kasi kat aku..

maaflah aku tak upload semua benda. yang lain tu aku simpan.. tak nak share ramai2.. bukan bermakna yang aku share ni tak berharga.. tapi aku rasa semua ni cute dan boleh nak share dengan semua orang.. huhuhu.. bila baca balik semua semua ni.. aku rasa rindu pulak dekat diorang.. adehh... ape lah yang diorang semua ni buat sekarang ni ekk ?? dah lama betul aku tak contact dengan diorang.. kalau contact pun, kadang kadang ja.. tak selalu..


ni gambar dormmate aku.. sorry lah tak berapa nak clear gambarnya.. camera cap ayam ja aku pakai.. kemera pinjam.. hehh.. kira okay lah, dari fon aku.. bukan ada kamera pun..  huhuhu.. tapi korang still lagi boleh tau aku yang mana satu kan kan ?? haaa.. kalau boleh teka aku yang mana satu tu dah kira okay lah tuh.. huhuhuhu..


ni pulak, kad matrik aku dekat SMT Tunku Abdul Rahman Putra.. it will be the last pic for this entry.. nanti aku share pasal aku dekat Politeknik Sultan Azlan Shah pulak ekk.. huhuhu.. thats all for now.. assalamualaikum..

4 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

akak punya boxes yang dapat surat2 dan souvenir dari junior and senior masa sekolah dulu...dah x tau mana dah simpan...pindah rumah hari tu...x jumpa2...

solehatun husna berkata...

ada tu.. cuma xjumpa ja.. nanti2 bila kemas kemas jumpa lah.. huhuhu..

Anis Najwa berkata...

X TAW HG ADA BLOG... HAHAH

solehatun husna berkata...

hahaha.. blog bodobodo ja pun anis oii..