kengkawan

Khamis, 14 Mac 2013

short from me

assalamualaikum.. hye semua.. apa khabar ?? aku harap, korang semua sehat lah hendak nya okay.. kepada yang tak berapa nak sehat tu, aku doakan semoga cepat2 sehat lah hendaknya... huhuhu.. amacam hari2 korang ?? gempak tak ?? for sure gempak punya lah kan.. maaf lah, aku dah mula jarang jarang nak terjah blog blog korang.. nak komen komen macam dulu.. yelah, macam dah aku ceritakan sebelum ni aku sebok sikit dengan part time aku.. dengan kelas lagi.. semua nya pack gila. nak pergi jenjalan kemana pun tak sempat. but nevermind, it will happen soon. aku dah janji nak turun KL jumpa my hot gurl helyda helmiyazar.. dah lama aku tak jumpa dia.. rindu sangat.. aisehhh.. last jumpa time aku sem 3 hari tu.. emm.. dah nak dekat setahun lebih tak jumpa dia... hehehehe.. wait ya pretty, i'll be there soon.. huhuhuhu.. yang last aku lepak rumah dia hari tu dekat penang. tapi dia sebok kerja. so, aku keluar dengan faiq ja.. kali ni, aku harap bila aku pergi sana dia tak sebok macam dulu dah. yelah, mana tak nya. dulu dia kerja. sebok kumpul duit. sekarang dia dah sambung belajar, so boleh lah nak curik masa dia sikit. hehehehe..

tunggu hujung bulan lah baru aku boleh berhenti kerja. hemhh.. bulan ni kompom gaji aku cukup cukup ja. maklum lah, asyik bercuti ja. nak buat macam mana. aku ada hal. semua tu tak dapat nak dielakkan. ia terjadi dengan tidak disengajakan.. aisehh, penggunaan tatabahasa yang menarik. hehehehehe.. penggunaan nya betul ke tu ?? emm.. abaikan je lah.. dah nak masuk 2 bulan dah folder gambar dalam leptop aku ni tak boleh nak bukak. aku lupa lah pasword folderlock nya. macam mana boleh lupa pun aku tak tahu. folderlock ni boleh hack ke ?? emm.. kalau ada sapa sapa yang tahu macam mana nak hack tolong lah bagi tahu. aku nak ambik gambar untuk backup report aku pun susah.. adehh.. dah penat aku google cara nak hack folderlock. tapi lain yang dicari, lain yang keluar. tak paham sungguh lah..

okay okay.. aku rasa itu ja buat masa ni.. ada apa apa lagi, aku cerita lain yaa.. hehehehe.. its time for me to finish my resign latter.. hehehehe.. terkial kial aku nak taip .. bye , see you again..


Tiada ulasan: