kengkawan

Ahad, 17 Mac 2013

my own trip

assalamualaikum. hye semua.. selamat berhari ahad lah hendak nya.  selalunya hari ahad ni orang kata hari berhujung minggu bersama keluarga. kan kan kan ?? yelah, mana tak nya hari ahad lah baru orang boleh nak bersantai santai dengan family, lari dari kesebokan metropolitan yang penuh dengan racun perosak organ dalaman kita. setuju tak ?? kalau setuju angkat tangan.. !! cepat cepat !! xangkat aku tembak ! hehehehe.. okay okay, disebab kan hari ni hari santai menyantai aku tak nak lah bebankan korang semua. jangan nak ayan sangat dengan kerenah aku yang "terpahape" ni.. *korang paham tak perkataan tu? tak paham pergilah tanya hincik go0gle okay* ..

tak banyak benda sangat pun aku nak share hari ni.. hari ni dah masuk hari ketiga aku bercuti dari part time aku. hemhh.. macam mane lah agak nye diorang yang dekat kedai tu yep.. agak agak diorang rindu aku tak ?? sobsob.. sedih pulak hatiku.. aisehh... hemhh.. bagi lima minit jap.. stalk fb kak jamie.. cari gambar ngan dak2 kerja.. menelah tau jumpa.. dah boleh ada satu gambar diorang semua yang aku simpan dalam blog aku nihh..
* 5 minit kemudian *
hemhh.. hampeh ja.. tak ada pun gambar budak budak kerja. apa lah kak jamie ni.. lain kali tangkap lah gambar dengan budak budak kerja. baru lah ada kenangan.. adehhh.. *dok suruh orang, aku tak buat pun * .. hehehehe.. nevermind.. before aku cuti aku dah pesan dekat kak wari, jangan rindu rindu dekat aku. at last, one of the worker told me that kak wari miss me badly.. pitty for her. dont worry ya kak wari, tomorow i'll be back from my holiday.. hehehehehe..

semalam aku turun midvalley .. *huiiiyyyoooo... midvalley ...* aisehhh.. pergi sorang sorang ja pun. takda geng nak ajak. semua orang buzy dengan life masing masing. so, aku pun menyibokkan lah diri aku dengan life aku. g sana beli kasut semata mata. aduhh.. macam pelik je lah hai.. yelah, nak buat macam mana. masuk beli kasut je lah. nak masuk wayang, takkan aku nak tengok movie sorang sorang. macam pelik pulak lah kan. nanti orang kata aku ni putus cinta. tu yang masuk wayang sorang sorang tu.. tak nak lah aku. hemhh..

so, aku pergi beli kasut.. makan makan semua.. dalam pukul 7 baru aku bertolak balik. tapi sumpah semalam rasa nak marah ja. perjalanan aku yang boleh ambik masa tak sampai sejam terus jadi 2 jam. mana tak nya, sistem pengangkutan transit komuter ada masalah. sampaikan aku nak pergi taman wahyu kena naik bas sampai sentul baru sambung naik train balik sampai taman wahyu. haishh.. nak mengamuk ja aku kat situ. tapi takpe... at least dapat jugak aku 2 pasang kasut.. hermhh.. mujur dapat. kalau tak. aku bom dah komuter tu..

wink wink..

tadaaaaa....


hehehehe.. asal kasut aku jaa, mesti reben reben.. nak buat macam mana. aku suka reben reben nih.. huhuhuhu.. kali ni entry jenjalan takda gambar aku, tak teringat pulak nak tangkap gambar sendiri. selalu kalau pergi mana ja, mesti ada gambar sendiri. kali ni takda pulak.. hemhh.. lain keli je lah.. okay okay, sampai sini ja.. bye kawan kawan.. =)



6 ulasan:

::thexieza:: berkata...

kaler kuning tu cantik! beli katne tu?

solehatun husna berkata...

dekat bonita... =) huhuhuhu..

Azmar Alif berkata...

Pape nk dtg sni..gtawlah no..see u april

solehatun husna berkata...

aisehh.. dah boleh komen dekat blog lah senior kita nihh.. =)

okay2, nak lepak sana lagi nanti na bg tau..

Azmar Alif berkata...

Hehehe..okey.. Dah lma nk jdi orang kuat komplen..skrang dah boleh dah..hahahha..

solehatun husna berkata...

hahahaha.. ye lah tu.. btw thanks coz be here.. =)