kengkawan

Sabtu, 23 Mac 2013

bleghh.. bleghh.. bleghh..

"...sayang apa khabar dengan mu...
...disini ku merindukan kamu...
...kuharap cintamu takkan berubah...
...karna disini ku tetap untuk mu..."

aisehhh.. takda angin takda ribut tetiba menyanyi pulak aku ni.. hehehehe.. abaikan ye lagu tu.. saja nak ambik mood mengarang pepagi ni.. err.. pagi lagi ke.. ???? (o.O) assalamualaikum sebagai pembuka bicara aku untuk korang.. macam biasa, soalan normal yang aku selalu tanya korang.. sehat ke ? dah sarapan ? ehhh.. tanya sarapan lagi.. dah nak pukul 1 lebih dah.. for sure lah semua orang dah sarapan. hehehe.. dah ada yang tunggu nak makan tengahari dah pun.. ada jugak yang campurkan sarapan dengan lunch kan kan kan ?? hehehehe.. ni hari sabtu pertama lepas aku berhenti kerja.. agak sedikit bosan lah jugak. maklum lah dah biasa menyibukkan diri.. alahaii.. bajetnya.. (-.-') ..



tup..tap..tup..tap.. dah nak sampai hujung bulan 3 dah.. dah nak masuk bulan 4 dah.. aku pulak dah nak dekat final exam dah.. huhh.. kejap ja kan dah nak hujung sem. tempat LI aku tak jumpa jumpa lagi.. satu tu ada masalah transport, satu lagi ada masalah tempat pulak.. adehh.. spoiled betul lah. aku LI sendiri karang.. haaa... apa pun tak boleh.. kalau ikut kan hati malas pulak nak LI ni.. mengada pulak kan aku ni.. buat macam poli tu papa yang punya.. ikut suka hati nak LI dekat mana.. huhuhuhuhu.. ikut suka hati aku lahh.. bleghh..bleghh..bleghh.. (-.-")

ahh. aku tak kesah sangat semua tu.. yang aku kesah sekarang ni, i;m going back to PENANG !!! my hometown.. i miss these two little kid amirul n adawiyah... i miss my lovely mom nagging, miss to bodek bodek my charming dad.. also this couple, adik n bibi.. huhuhu.. diorang dah kerja.. dah sebok dah life diorang. tidak dulu ada ja text masuk "kaklong, kol balik" .. "kaklong, tolong cari lagu" .. hahaha.. sekarang semuanya diorang usaha sendiri.. dah besar pun adik adik aku ni rupanya.. huhuhuhu.. gud gud gud.. achieve it by your own, and you'll know how to taste it.. apa punya ayat tuh ??? (O.o)

huhuhu.. okay okay.. thats all for today.. i want to finish all my work.. nak kena masak lah, basuh baju lah bagai.. hemhh.. biasalah, bila dah duduk dekat rumah bujang.. macam ni lah rutin nya .. suka ka tak suka ka kena buat semua sampai selesai.. huhuhuhu.. =) sekian..


5 ulasan:

Azmar Alif berkata...

Sebelum balk Penang,jlan puas2 dlu... Gari sedang menanti.

solehatun husna berkata...

eleyh.. xtakut pun lah... huhuhuhuhu...

Azmar Alif berkata...

I m waiting 4 u..kah2..

Azmar Alif berkata...

Knapa awak diam n menghilang??

solehatun husna berkata...

ehhh.. knp ?? xboleh diam n menghilang kejap ke ??