kengkawan

Isnin, 21 Januari 2013

seboknya..

assalamualaikum.. hye semua.. apa khabar korang ?? sehat ?? dah lama aku tak jengah dekat sini.. al maklum lah.. asyik sebok ja manjang.. tapi aku tak tau lah apa yang sebok nya. aku kelas 3 hari ja. lagi 4 hari dok tidoq and mengadap twitter.. alamak aii.. bosan nya lah kan hari hari aku nihh.. hemhh.. nak buat macam mana..

sekarang ni yang boleh buat lagi busy , sebab nak kena cari tempat LI.. lemah lutut lutut ni hahh.. nak LI dekat mana pun tak tau.. nak cari yang jauh, aku ni bukan nya ada lesen pun.. nak cari yang dekat, sapa yang nak hantar dan ambik aku. takkan nak harapkan papa hantar dan ambik aku. haishhh.. tulah, sapa suruh tak mau ambik lesen awal awal. kan dah susah balik dekat diri sendiri.. kalau takda lesen kereta tu tak pa, ni lesen motor pun takdak jugak. tak dapek den nak nolong ehh..


haishh.. hari hari aku dok nak kena mengadap benda ni lah selagi tak settle pasal LI. hemhh.. nak kena settle cepat semua benda ni.. 1.2.2013 ni aku dah nak start part time dekat pasaraya Yat Fong.. ready tak ready aku kena ready kan diri jugak.. kalau manjang tak ready, duit belanja aku sapa nak bagi.. takkan nak harapkan mama ngan papa lagi.. aku dah nak masuk 21 tahun dah 25.1.2013 ni.. tak lama je pun lagi..

maybe bagi setengah orang fikir aku ni memang patut mama ngan papa yang tanggung. aku kan student lagi.. bukan nya bekerja.. semua tu memang lahh.. tapi bagi aku yang bergelar anak sulung ni. semua tu dah jadi janggal bila adik adik semua dah habis sekolah dan ada yang dah start kerja.. rasa macam tak fikir tanggungjawab pulak kalau aku asyik dok bergoyang kaki dan tak fikir masa depan.

hemhh.. tu je lah aku boleh nak kongsi sekarang nihh.. nanti ada apa apa aku share dekat sini lagi yep.. assalamualaikum.. =)

selamat menyambut maulidulrasul 24.1.2013 (khamis) ..

Tiada ulasan: