kengkawan

Khamis, 3 Januari 2013

dibuli =(

assalamualaikum.. hye semua.. dah nak seminggu kan menjalani hari2 korang sebagai students. amacam ?? best tak ?? btw, macam mana permulaan tahun baru bagi korang ?? bagi aku, boleh lahh... semuanya berjalan dengan hampir seperti yang dirancangkan. cuma hari ni ja macam bad luck sikit. rasa macam ditolak ke kiri dan kanan ja. untuk pertama kalinya aku di buli oleh orangyang aku tak kenal. DAMN !!! macam man nangis ja rasa nya. balik tadi, ingat nak mengadu rasa sedih hati aku. sampai ja rumah budak2 ni dah siap2 nak keluar rumah. semuanya nak ke kelas dah. terpaksa lah aku update semuanya sekali ke twitter.. 

haa.. tu gambar nya.. btw, here the tips.. setiap gambar baca dari bawah ke atas okay.. haa.. maklum lahh.. tweet kan makin lama makin ke bawah...

ehh tu 3 jam.. lepas tu kenapa naik 5 jam pulak ?? hehehehe.. biasa lahh, tengah elok2 mengarang aku keluar gi bersukan-sukan pulak.. huhuhu...

see.. ni baru kelas yang pertama.. tengok perangai kelas yang kedua pulak
.

lebih kurang ja diorang nihh.. hemhh.. tak paham aku..
.


haaa.. tu ja lah pengalaman aku untuk hari ni.. dasat kan budak2 sekarang nihh.. hehhh.. sabor je lahh.. okay2, maghrib dah menjelma.. aku undur diri dulu okay.. assalamualaikum.. =)



Tiada ulasan: