kengkawan

Sabtu, 5 Januari 2013

BLOGWALKING : The End 2012 ..!!

assalamualaikum.. hye semua.. selamat pagi.. nampak tajuk entry tu.. haaa.. untuk yang ke sekian kalinya setelah dah lama aku tak join event orang ni, aku rasa macam tercuit pulak nak join event ni.. sambil berbalas mesej dan bertweet aku pun mulakan lah langkah jemari aku.. berdasarkan tajuk the end 2012 .. aku just nak summary kan je lah sikit2..

sepanjang tahun 2012 aku menjalani hidup sebagai pelajar sem4 dan sem5 dekat PSAS .. time tu banyak lah event yang dibuat bersama rakan2 kelas.. sambut raya dekat kampung ulu pantai besar dengan one cute sedara dari sabah.. actually, she was not my cousin.. but my uncle nephew.. kira macam cousin lah jugak kan.. huhh... mana tak nya, first time dalam hidup aku ada budak perempuan sama baya dengan aku yang jadi geng bila balik kampung. maklum lah, yang tua2 semuanya sepupu lelaki. aku terkepit dekat tengah2..

kenangan aku tak banyak sangat pun.. sebab life as a students kan.. banyak merantau.. kalau nak cerita pun satu enrty belum tentu habis. maklum lah, setiap apa yang berlaku tu kan kenangan.. kadang2 bila duduk saja2 and then teringat, boleh buat kita gelak sorang2 tau tak.. huhuhuhu.. okay2.. dah2, korang nak join tak event ni ?? korang boleh ---> klik sini <--- .. event ni habis 15 jan kalau tak silap aku.. sama2 kita support rakan blogger yang lain ya..


3 ulasan:

Hanny Abdullah berkata...

awal2 dah join ;), kalau ada mana2 contest or yg macam ni gitau mamahanny k, 2013 mamahanny nak join seberapa byk yg boleh hehehe..saje suka2 n sama2 tolong menolong.Anyway selamat kenal n thanx ikuti mamahanny..

Cik Muda berkata...

life as a student mmg menggamit kenanga... trima kasih sbb join.. blog awak sy buh kat bloglist saya.... boleh la blogwalking nanti...

solehatun husna berkata...

makasih sebab sudi singgah =)thanks jugak sebab sudi support blogger baru macam saya =)