kengkawan

Jumaat, 21 Disember 2012

no title

assalamualaikum.. hye semua.. apa khabar korang ?? bagi adik2 yang masih cuti sekolah, haaa get ready.. you must ready to get start... huhh.. untuk students yang baru start sem macam aku, aku harap masih tak terlambat nak ucap selamat start sem dan selamat bercuti seminggu nihh.. hehhh.. amacam seminggu kelas korang ?? mesti pack gila kan.. kalau students yang extend macam aku ni, korang mesti lengang gila.. jadual banyak kosong.. so, ringan2 kan lah kaki melangkah untuk mencari part time..

dah nak masuk 2 minggu aku batuk2, sekarang aku selsema pulak.. haishh.. sabar je lahh.. dugaan hidup.. aku nak cari part time.. tapi tak ada pulak.. semuanya nak full time.. hemhh.. mencangak aku duduk dekat sini.. kelas tiga hari, lagi 4 hari tak tau dah nak buat apa.. hemhh.. nak lepak dengan kawan2, xboleh sangat.. diorang kan sem 6.. so, pack jadualnya.. aku ni students repeat, mana nak banyak jadual. patutnya aku dah pergi LI.. tu lahh, belajar memain lagi.. kan dah sayang nak tinggalkan poli ni..

sepanjang seminggu aku dekat sini, aku jarang sangat nak text.. rasa macam sebok sangat ja.. padahal xde lah sebok mana sangat pun.. lepas tu pulak, fon asyik habis bateri ja.. nak kata guna tak, gayut pun tak sangat.. kredit pun tak terluak.. hemhh.. tapi esok dah nak tarikh luput.. susahnya pakai sim yang ada tarikh luput ni.. asyik nak kena topup ja.. lepas tu hari tu ikut housemate g cari part time.. perghh.. penat gila pusing tanjung cari part time.. bukan ada pun.. hemhh.. dok buang minyak tengah jalan lagi ada lahh.. penat dapat, kerja tak dapat.

nak buat apa pun tak dapat.. nak lepak dengan kengkawan semua nya tak dapat.. semuanya dah balik.. hemhh.. destinasi aku untuk cuti seminggu ni, kat rumah farah.. dekat keramat.. hemhh.. apa lah aku nak buat nanti ekk ?? nak belajar masak dengan mama dia lah.. agak2 mama dia nak ajar aku memasak tak ?? hehhh... umur dah 20.. lagi berapa hari ja nak masuk 21 .. hemhh.. aku just pandai masak 2 3 jenis lauk ja.. nak kena belajar ni.. buatnya kawin nanti suami aku nak makan dekat rumah hari2.. tak ke gelabah aku di buatnya.. hehehe... 

okay lahh.. tu ja buat masa sekarang ni.. ada apa2 aku update lagi ya kawan2.. assalamualaikum.. selamat berhari jumaat..

Tiada ulasan: