kengkawan

Rabu, 26 Disember 2012

newbie

assalamulaikum.. entry mengejut.. wakakakaka..


haaa... korang nampak tak budak kat atas tu ??
kenal ??
aku rasa bagi sapa yang sekolah dekat teknik slim batch 08/09 kenal lah kot.. ehh, jap2.. betul ke teknik slim ekk ?? entah lahh.. aku pun tak sure.. pape je lahh.. yang penting kalau korang jumpa dia ni kena berjaga2.. bukan berjaga apa lah sangat.. kalau nampak dia tengah berjalan2 dekat tepi2 jalan tu, g lah tolong dia.. kesian kakinya capik.. hemhh.. nak kena seret2 kaki.. maklum lah penangan eksiden.. hahahahaha.. amboii.. kau senahh.. suka noh gelakkan orang.. btw, pape je lah..

nama dia ni luqma nul hakim bin apa pun aku tak tau.. beday dia lepas bday mama.. emm.. 12 feb kot.. entah lahh..aku ni ada masalah sikit kalau nak mengingat apa yang orang cakap.. maklum lah, lagi berapa hari ja, xsampai pun sebulan dah nak masuk 21.. huhh.. so, ingatan aku menjadi kurang sikit.. hehehe.. abaikan2..

dah2, nak closing entry ni.. haa... kepada sapa2 yang jumpa dia harap korang berbuat baik lah dengan beliau.. to pondan2 yang dekat luar sana, jangan asyik nak ngorat budak ni ja. sebab dia dah bagi tau dekat aku dia ni fully seorang yang pencinta wanita sahaja.. harap maklum.. =)

Tiada ulasan: