kengkawan

Khamis, 27 Disember 2012

khamis yang penat

assalamualaikum.. hai hai hai .. ape khabar semua warga kota .. hehehe.. kota mana lah yang aku hai hai kan sangat tuh.. kota maya ni je yang aku boleh nak hai hai.. hehehe.. okay2, kita go trough dengan story aku untuk hari ni..

khamis yang makin kelam dan tenggelam ni, aku nak bercerita sikit lah tentang aktiviti aku sepanjang hari nih. hehehe. aktiviti aku takde lah bermula dari seawal pagi.. tengok lahh.. pukul berapa pulak aku bangun.. hahahaha... teruk sungguh kan perangai anak dara ni.. emm.. dalam tengahari macam tu lah aku ngan farah keluar dari rumah.. destinasi first yang kitorang tuju is TIMES SQUARE .. haa... kat situ ada lah a few things yang kitorang nak beli..

haaa.. after that kitorang berjalan kaki ke lowyatt g beli bateri laptop aku yang dah mampus hampir setahun.. banyak jasa arwah dekat aku.. huhh.. lenguh jugak lah kaki aku nak melangkah ke lowyat tuh.. haishh.. sampai sekarang kaki aku still lagi lenguh2 .. penat lah shial !! akhir nya !!~~ dapat jugak bateri leptop CQ40 .. so, aku dah ada pengganti yang baru.. yang lama boleh lah aku simpan dalam kotak.. hemhh.. nak kena jaga betul2 lah yang baru nihh...

dah penat menjelajah lowyatt , kitorang patah balik masuk TS .. then g makan sizzling.. mak aii.. sampai licin bekas aku makan.. hahaha... tapi kalau tengok keliling pot tu penuh lahh.. huhuhuhu...


haaa. nampak tak gambar aku dengan pot sizzling.. ?? kenyang siot.. sampai rasa muak nak habiskan.. well well well .. then kitorang kembali melangkahkan kaki mengelawar dalam TS .. mak aiii.. nafsu nak beli macam2 mula lah timbul dalam diri aku.. tapi, huhh.. mujur ak masih boleh mengawal nafsu membeli belah aku.. hehehe.. so, aku just beli benda yag penting ja macam bateri leptop tuh..

lastly tepat pukul 7.15 minit malam kitorang pun selamat ampai rumah.. penat rasanya badan ni.. hehh.. tak larat sangat2.. padahal bukan buat apa sangat pun.. tu ja lah buat masa ni... nanti kita jumpa lagi yepp lain kali.. hehehe..


Tiada ulasan: