kengkawan

Khamis, 8 November 2012

minggu menjelang study week !

assalamualaikum.. hye semua. apa khabar korang ?? rindu aku tak ?? hehehe... minggu ni minggu last datang kelas. minggu last nak settle kan markah PB dan sebagainya. hemh.. minggu depan dah nak study week dah. then sabtu depan tu pulak dah nak final dah. aku start final 17 haribulan ni. pheww.. makin cuak pulak aku .. dah tau cuak buku tak baca2 pun. dok mengadap laptop ja. hemhh.. dok habiskan cerita2 yang aku tak tengok lagi. dok ulang dua tiga kali cerita yang aku suka. dok sebok berjalan kesana ke mari. hemhh.. entah lahh... tadak mood nak baca buku pun lagi.. adoiii..


haaa.. ni jadual final exam aku.. hemhh.. semuanya teori. bosan betu; subjek kira2 adalah satu dua subjek ja. hemhh.. aku tak tau lah betapa mengantuknya aku dalam dewan exam nanti.. hemhh.. adoiii...


makin hari makin banyak report yang nak kena hantar. terutama sekali report final project. dua tiga kali print buat pembetulan. adoii.. penat do. sampai tak tahu nak dulukan apa. ada yang tidur lewat. ada yang lepas tangan. ada jugak yang tak mau ambik tau langsung. macam2 sungguh.


haaa.. aku pun dok kalut dengan test2 terakhir. banyak betul. dah la semua soalan selaras. tak boleh nak teka langsung lah. rasa macam nak jerit2 ja dekat tepi telinga puan tu. nak bagi tau dia, bagi kerja satu2. aku ada dua tangan 1 otak. bukan nya ada 16 tangan 8 otak. hampeh betul lah..


aiikk sempat lagi buat kelas mewarna ka aku ni ?? no no no. ni salah satu assignment terakhir aku. haaaa.. tengok tu. siap lukis2 lagi. sebenarnya kitorang dapat assignment ni tak sampai 5 hari then nak kena hantar terus. sebab takut tak sempat punya pasal, puan izinkan kitorang lukis pakai tangan plan projek kitorang. haaa.. ape lagi. aku lah arkitek nya. hahahaha..

ehemm.. ehemm.. okay2, sampai sini ja buat masa ni. ada masa aku tepek lagi nah kat sini. 

sekian makaseh.
dari aku
solehatun husna husainin
a

Tiada ulasan: