kengkawan

Selasa, 27 November 2012

Entry bersahaja

Assalamualaikum.. 
Hye semua ... Apa khabar korang ?? 
Macam mana dengan cuti sem dan cuti sekolah korang ??? 
Kompom gempak2 kannn.. 

Gud..gud...gud... 
Emm.. 

Aku sebenarnya dah mula rindukan dak2 rumah sewa aku .. Entah bila lah dapat duduk borak2 , sambil lepak2 bercerita dengan diorang.. Lepas ni semua nya sebok dok kalut kerja dan mengejar cita2.. Bagi yang extend macam aku ye lah boleh jumpa.. Tapi tak selalu.. Kompom dok asyik buzy dengan part time.. Kumpul duit untuk yang kedepan.. Emm...

Aku harap subjek untuk sem ni takda yang kantoi.. Aku dah penat lahh.. Nak habis cepat.. Boleh lah kerja cepat.. Boleh balik duk penang dengan family cepat sikit.. Hemhhh... Aku nak tengok adik2 aku membesar depan aku.. Teringin pulak rasanya hari2 dengan family.. Macam sebelum ni asyik membesar dekat tempat orang ja.. Alamak aiii.. Sekali sekala nak jugak duduk bawah ketiak mak 24 jam.. Emmm..

Sem baru pun tak lama ja lagi nak start.. Masa untuk siapkan diri untuk 2 3 subjek sepanjang 6 bulan duduk dekat behrang tu.. Emmm.. Sia2 kalau aku tak gunakan peluang yang ada untuk buat sebaik mungkin.. Aisehhh.. Sambil tu kena fikir untuk part time jugak.. Nak kena sara diri jugak kat sana.. Pakai ongkos.. Bukan tajaan sampai ketua...

Okay lahhh.. Tu ja untuk kali nihhh.. Hope boleh update lagi untuk something yang lebih menarik pulak...

Okay bye
Assalamualaikum..
Ikhlas dari aku..
Solehatun husna husainin

3 ulasan:

Nur Irdina berkata...

bnyaknye yg kene buat... hehe :D

Nur Zawawi berkata...

kuat merepek una ni. puiihhh

solehatun husna berkata...

awi ni.. jeles sungguh lahh.. hemhh...