kengkawan

Rabu, 3 Oktober 2012

pengembaraan 4 sekawan

assalamualaikum.. hye semua.. haaa.. teruja tak tengok tajuk entry aku tu ?? pengembaraan 4 sekawan .. haaaa.. 

betul ke pengembaraan ?? gempak tak ?? kemana ??

aisehhh.. macam lah gempak sangat.. takda gempak mana pun lahh.. biasa2 ja.. kitorang just mengembara mengenali apa tu mesin angkut.. tu ja.. tak hebat mana pun.. banyak jugak lah yang kitorang belajar.. even ada beberapa kekangan nya. maklom lah kitorang ni bukan dari student mekanikal.. just student civil ja.. tu pun kitorang pergi under subject building services.. 




haaa.. ni time menunggu.. huhuhuhu.. lama betul tunggu encik tu siapkan urusan dia.. kitorang sempat bergosip lagi..


ehh.. kenapa ika buat muka macam ni nih.. adoii.. spoiled lahh...
okay kita tangkap lagi sekali okay...
1...2...3...


haaa.. ni gambar nya.. baru elok sikit dari tadi..


ehhh.. apa benda ni ?? haaa.. cuba lah teka.. dak2 mekanikal aku sure diorang kompom tau benda alah ni.. hemhh..


aikk.. mana gambar aktiviti nya ?? 

maaf lah.. tak boleh nak publish kat sini.. kitorang dah janji dengan juru teknik tu yg takkan sesekali dedah sistem diorang ..  takut2 ada orang datang sabotaj pulak.. huhhh..

haaa.. kali ni aku akhirkan gambar untuk entry aku bersama dengan si farah pulak.. maklom lah, bila dah sampai rumah baru perasan yang takda langsung bergambar berdua dengan ika.. alamak aii.. tapi tak kira !! jap2 aku geledah folder aku.. cari gambar aku ngan ika.. jap ekk...
.
.
.
.
.
.
.
emm.. tak jumpa pulak..

sekian.
terima kasih =)






Tiada ulasan: