kengkawan

Jumaat, 21 September 2012

entri pelik (1)


assalamualaikum.. hye semua...
dah sekian lama aku tak update apa2 dekat diari maya aku nihh..
huhhh...
dah nampak agak sedikit bersawang..

ehh.. !!!
bukan sikit sawangnya nih... BANYAK GILA lAH DER !!

okay..okay!!
dah banyak gila sawang sebenarnya..

huhhh... !!

macam biasa, asyik mengeluh ja aku nihh...

haaa... sebelum terlupa, oii azizi oii.. maaflah tak boleh nak update pasal jamuan raya hari tuh..
kami mengalami masalah waktu nak upload gambar masuk blog..
so, maaflah yepp..
entry tu terpaksa dipadam terus..

nyah !!
spalash !!

so, entry tu telah ditelan bin !

okay, kita abaikan cerita tu, and start dengan cerita baru..

eerrmmmm....
toink ! toink ! toink !
kemarilah idea !!

huhhh..
nak gila dah ni...

haaa... tengok tu.. mmengeluh lagi..

"i'm sosososory... i'm sosososory.. i didnt mean to break ur heart... i didnt mean to break ur heart..." ~~~

lagu apa pulak nihh ??????
entah lahh..
dok kodek2 laptop aku nihh, jumpa plak lagi heartbreak.. will-i-am yg nanyi.. 

haaa.. 
mesti pelik kan.. kenapa entry aku macam ni ??
entah lahh...
konpius do !

#mingguYangSyahdu !

okay bye !


assalamualaikum
ikhlas dari solehatun husna husainin

Tiada ulasan: