kengkawan

Isnin, 27 Ogos 2012

hari raya aku =)

assalamualaikum..  hye semua.. dikesempatan ni aku nak ucapkan selamat hari raya lahh.. =) hehehe...

bagi sapa yang baca status FB aku minggu lepas, sila berbuat demikian ya.. hehehe.. *acah ja*

amacam raya ??? best tak ? kompom raya korang gempak gila nak mati kan ??! untung lah..
raya aku tahun ni biasa2 ja, maklum lah.. aku dah dua tahun beraya tanpa baju raya.. kalau nak diikutkan, family aku punya tema colour purpel.. tapi aku pakai baju g kelas ja.. colour oren.. lari gila kan tema baju aku..

macam2 perangai aku raya ni, antaranya :-

  • aku bertukar jadi HULK bila adik2 bising
  • bangun tido lambat
  • tak keluar rumah pergi beraya
  • pergi kenduri pakai t-shirt biasa
  • pakai baju kurung cantik2 nak pergi beraya, alih2 pakai selipar yang penuh selut.
  • orang dah datang beraya, aku still dok tidor dekat ruang tamu lagi..
  • bangun tengahari
  • bila anak2 dara yang lain ke dapur, aku duduk lagi depan TB.. dok conrol remote..

and macam2 lagi perangai tak senonoh yang aku buat.. 

hemhh.. tak senonoh kan aku ?? well, aku dah mmg macam tu.. nak buat macam mana.. aku dah berusaha betulkan, tapi... wahahaha.... dah terbiasa lahh..

haaa.. sapa yang berangan nak buat calon isteri.. ciri2 ini sangat lah tidak sesuai.. harap maklom...

emm.. haa.. ni gambar time hari raya ke2.. time ni aku beraya dekat rumah mertua pakcik aku.. emm.. tapi aku tak berapa nak ingat nama kampong ni.. yang pasti, kampong ni dekat lah dengan kampong aku.. ulu pantai besar...

haaa.. cari lah aku.. mana ?? cuba teka.. wahahaha...
mama cakap aku selekeh time nihh.. almaklumlah, makan laksa sampai tumpah2.. aisehh...





 haa.. ni satu family aku.. emm.. takda yang tercicir tapi ada yang terkurang.. disebabkan tinggi adik beradik semuanya lebih kurang dengan aku, aku terpaksa cari ruang nak tunjuk muka even sipi2 ja..

 ni pulak dengan adik2 sedara aku.. sama tinggi kan semua nya.. diorang ni semua muda2 lagi.. 3 4 tahun beza aku dengan diorang.. tak boleh nak jadi geng sunggug lahh...


tengok tu, tak sempat nak buat gaya, dah di snap ... =(

 ni gambar mama dengan makcik2 aku.. haa..

 tada.... !! siapakah beliau ???~~
jeng jeng jeng..
hahahaha..
ni abang sepupu aku yang sulung.. abang kimi..
dalam banyak2 sepupu lelaki, yang ni ja yang dok mau ikut mak dia beraya.. 
gud !!
anak contoh...

haaa.. tu je lah raya aku.. tak hebat mana pun.. biasa2 ja.. tapi meriahh lahh.. sebab semua ada.. one big happy family tau.. aisehhh...


selamat hari raya aku ucap kan untuk semua.. maaf zahir dan batin...
happy blogging =)
from me solehatun husna husainin

4 ulasan:

nurifa berkata...

hang mmg camtuuu....... dok hostel pon, kalau tak msuk mkn tgah hr..pewut ta lapaq lg tu hg dok membuta.. ya itulah diri kamu wahai cik SEEN

Anakmuda me berkata...

aisehh.. hang ni lahh.. banned sungguh nohh.. hehehe.. dah terbiasa mehh.. tak boleh nak ubah lahh..

nurifa berkata...

tak pa... nti da smkin mngkat usia, da smkin matang pemiukiran n akai, dah ada anak. kita akan berubah. selaras dgn peredaran masa..
awat aq dok buat ayat kemas niyh???

Anakmuda me berkata...

hangg.. pelik sungguh lahh.. ayat kemaihh sangat.. hahahahaha!!