kengkawan

Rabu, 11 Julai 2012

sepanjang sem 4


Assalamualaikum.. hye semua.. apa khabar ? aku harap korang sempoi sentiasa.. hehehehe.. =)
Hemhh.. dah lama betul aku tak update kan ? lepas habis shortsem hari tu sampai hari ni.. wahh.. dah berminggu2 tu.. alamak aii, biasa lah tuh. Bila dah berada jauh dari punca yang menyambungkan aku dengan dunia luar ni, macam ni lah jadi nya. Inbox encet aku just penuh dengan 3 nama ja.. huishh.. kalau takde diorang ni, tadak lah warna warni aku time cuti nih.. hehehehe…

Opsss.. alamak ! terlebih sudah ~~

Dok tengah duduk saja2 ni, tetiba pulak aku teringin sangat nak menaip, so sementara aku tunggu si amirul shuib aku tu menelepon aku balik aku pun mulakanlah aktiviti mengarang aku.. even tak mahir, akan ku cubakan jugak.. hehehehe..

Dah2, melalut jauh dah aku nih.. hemhh.. kita teruskan mukhadimah kita okay.. =)
Haaa.. hari ni aku just nak borak2 pasal apa yang berlaku sepanjang sem 4 dan short sem aku.. huhuhuhu.. okay2, kita mulakan dengan awal sem..

Disember 2011

Haa.. aku mulakan sem aku ngan keluar lepak ngan member aku si farah syahirah .. kenal kan ?? aku rasa sapa yang go trough entry2 aku sebelum ni kenal lah dia. Sebab dah 2 3 entry dah aku dok ada ngaj dia.. kitorang lepak dekat SR Wangsa Walk ! hehehe.. lepak makan ja, tak ke mana pun.

Januari 2012

Kemana pulak aku ni ?? kitorang ke Sungai Bil. Tapi tak kesana betul2 pun. Aku just separuh perjalanan ja. Suddently cermin depan kereta pecah. Cuak !! hahaha.. tapi tu lah pengalaman. Disebab ken cermin kereta tu pecah, kitorang dapat es-kius balik awal time hujan. Mana tak nye, bubuh plastik lapik meja ja sebagai peganti. Jenoh jugak lah kitorang nak melihat time hujan tu. Tapi aku tak bawak pun. Just duduk belakang ja. Tapi kecoh macam aku yang bawak. Huhuhu.. dan disebab kan kejadian tu, aku tak pernah2 sampai lagi ke Sungai Bil. Aku pun tak dapat nak bayangkan cam mana Sungai Bil tuh. 

Febuari 2012

Then seterusnya aku meneruskan perjalanan aku dengan terbang kembali ke penang. Tapi tak sampai rumah lah. Sampai ke rumah si Nurul Hikmah pulak.. ikut kenduri abang dia. Best lah jugak. First time aku g kenduri orang, aku jadi sebahagian dari tuan rumah. Errr =.=’ ! pelik kan. Tapi tu lah kenyataan nya.

April 2012

Time bulan april, aku ada dua aktiviti gempak. ! first ada futsal. Saja lepak2 g main futsal tu, nak eratkan hubungan budak2 kelas motifnya. Tapi aku tak boleh join pun. Sebab risaukan kaki aku yang tak sampai berapa bulan ja baiknya. Hehehe.. almaklum lah, tragedi 29 september 2011 takkan dapat aku lupakan ! tragis gila ! hemhh.. nevermind, lepas futsal tu, kitorang lepak2 pulak dekat kedai. Minum2.. maklom lah dah lepas bersukan kan. Lepak2 lah pulak.

Then the second activity is, mural dekat SK Slim River. Haa, ni bertujuan untuk tampung markah PB kitorang bagi subjek project apa entah. Tak ingat pulak aku nama subjek tuh. Hehehe, Mama Yat jangan marah yep.. huhuhu..

Mei 2012

Haaa.. bulan mei ni pun da 2 aktiviti jugak tak silap aku. Jamuan kelas dekat rumah Mama Yat dekat Proton City ngan aku terlibat jadi sukarelawan untuk MSP ! hehehe, cukup lahh. Dapat jugak duit poket lepas nak balik penang. =) time jamuan tu, alamak aii !! banyak gila makanan nya. Sampai tak menyempat2, and tak habis makanan nya. Banyak sangat. Semua dah sebu perut. Tapi tak semua join time jamuan tu. Ramai yang dah balik, habis sem lah kata kan..

Then after jamuan and MSP, makan mula lah kelas shortsem aku bagi matapelajaran mechanic of structure.
Sepanjang aku ambik shortsem, aku menapak dekat rumah si farahin. Kenal tak ?? haa.. macam yang aku kata tadi, kalau ada sapa go through entry sebelum ni, ada lah nama beliau disitu.. =)


Jun 2012 

Sebelum habis shortsem, kitorang pergi ke Strata. Tempat baru yang classmate aku terokai. Just cari kat internet, then esoknya terus pergi. Bapak lah kan, adventure gila dak2 kelas aku.. then kalai kedua nya baru lah aku dengan gurl2 yang lain turut serta. Best gila aku ! hehehehe =)

Then shortsem pun tamat.

p/s : maaf lah yep. Entry panjang sangat. Hope tak jemu lah nak baca =)

Tiada ulasan: