kengkawan

Jumaat, 22 Jun 2012

strata waterfall

assalamualaikum..
hye semua..
apa khabar ?? harap sihat lah hendaknye yekk...
hehehe
hari ni aku nak share pasal aku g strata waterfall dua hari lepas.. tau tak tempatnya kat mana ? tak tau pun kan.. sebab tempat ni jarang orang pergi.. tu pun member2 aku jumpa dalam internet.. then terus nak pergi.. berpandukan GPS yang diorang tengok.. gila2 kan..

wallawehh.. sumpah best gila lah aku g sana.. before this a few from kawan kelas aku dah pergi dah. but semuanya lelaki.. so aku tak boleh lah nak join diorang.. sebab diorang tak nak tanggung risiko bawak aku yang perempuan ni.. yang kali ni aku mesti join.. sebab nak cover kempunan aku.. hehehe.. nak tak nak diorang kena bawak aku jugak.. hahaha..

huhuhu.. group yang naik kereta sekali ngan aku is the first group yang sampai kat situ.. even aku tak kenal diorang sangat, aku boleh jugak lah nak gagah kan diri aku to get along bersama2..



huhuhuhu.. ni ja lah yang naik 1 kereta ngan aku.. 5 orang ja kesemuanya.. owner kereta dak laki yang pakai baju hitam tu.. but the driver is the white one.. hemhh.. nampak gaya macam nak hiking tak ?? tak langsong kan.. semua gaya macam nak g melepak kat mamak madeena behrang 2020 tu.. kitorang sampai awal.. sementara nak tunggu lagi 2 kereta sampai.. aku ngan dua orang lagi dak perempuan buat perangai selalu.. bergambar !! ahahahahaha!!



aku tak banyak bergambar pun.. sebab nya dok kalot bergayut ngan si amirul shuib.. merajuk pulak budak tu aku tak angkat kol dia yang 7 kali tu.. what??!! 7 kali dia kol ?? damn.. bukan tak nak angkat.. aku tak dengaq lah.. tak sengaja pun tau dak.. encet aku tu dah la bunyi nya pelahan.. emm.. takpe lah, lagi pun salah aku, sapa suruh simpan encet dalam beg.. mcm dah takda poket ja seluar aku..

okay2.. dah2..kita abaikan kisah rumahtangga aku ngan si amirul tu.. kita tengok kisah family aku yang besaq ni pulak.. hehehehe.. yang nak naik strata hari tu ada 8 lelaki dan 5 orang perempuan.. haaa... ramai kan.. emm.. bagi yang tak takut pacat boleh lah nak melenggang-lenggang.. bagi yang takut menjerit2 macam orang histeria pun ada time nampak pacat.. baru nampak.. kalau pacat tu naik, aku tak tau lah macam mana diorang jerit.. aku yang kat depan terkejut, "gy, awat tuh?" kawan aku ngan muka dek dia jawab "pacat lah tu"..


jalan nya tadak lah teruk mana pun.. just kena daki sikit ja.. sebab kawasan bukit.. tapi sakit jugak lah pinggang aku dok terbongkok2.. hemhh.. sejam jugak lah aku merentas anak sungai untuk naik kat atas tuh.. siap terjatuh2 lagi.. hampeh betul.. licin gila batu2 sungai tu.. habis henset aku problem.. waaa!! takut nak bagi tau papa henset rosak.. emm..


hemhh.. then sesampainya dekat kawasan tu, semua pakat2 dok check seluar.. takut pacat masuk dalam seluar.. hemhh.. same goes to me.. pacat are with me.. ngek betul.. hemhh.. seriau aku.. dah la aku tak boleh pegang pacat.. sebab geli.. then aku biar je.. suruh org lain yang buangkan.. actually aku tak takut pacat.. tapi geli nak pegang pacat tu.. alamak aii.. gerun nya..


 

haa... cantikkan kawassan sungai tu.. then dekat sini, lagi sekali aku kena marah.. sebab dah berpuluh2 kali amirul kol aku tak angkat ! sumpah weh !! aku tak dengar langsong.. disebab kan tu, aku kena marah.. punca aku lah yang si amirul tak bolah nak g ambik test petang tu.. emm.. takutnya aku.. ='( lepas tu aku dah tak masuk dalam air dah.. sebabnya risau kalau amirul kol lagi aku tak dengar.. hemhh.. betul lah cakap dia .. "kau ni kalau dah jumpa air, semua benda kau lupa!" emm.. ye lahh.. memang aku ni pelupa.. adehh.. 

sepanjang pergi asyik kena marah je kan.. hemhh.. nak buat macam mana.. memang selalu macam tu pun kan. adehh.. aku dah la tak boleh orang tinggi kan suara dekat aku.. nanti automatik aku terus down.. hemhh.. then kita teruskan cerita asal aku.. kitorang madi kat situ lama kot.. siap katak join kitorang berenang lagi.. hahaha.. lagi sekali jeritan histeria keluar.. bapak lucu lah diorang ni.. ahahahaha..




hahahaha. takde lah ramai manapun kan.. hemhh... sebab ada ja lagi yang tak ikut kitorang datang strata ni.. hemhh.. then balik tu ikut jalan hutan, tak ikut jalan air dah.. bukan main laju lagi turun.. hahaha.. turun bukit kan.. pacat pun tak sempat nak naik ke kaki.. hemhh.. tu lah motif utama sebenarnya.. tak nak pacat naik ke kaki.. bagi segelintir dari kitorang.. that is the first and last they go to strata.. for me, i'm not sure lahh.. 

itu je lah yang aku boleh nak cerita untuk hari nih.. hemhh.. lain kali aku cerita lagi okay.. huhu..

2 ulasan:

nurifa berkata...

weyh...awk muka hg la ni makin tembam??? hg sonok ka lepak begrang sna lama2??? rdu na tgox wajah hg cm form 1 dlu.. chubby + comey..hehe..

Anakmuda me berkata...

makin tembam sangat ka ?? alamak aii.. senangnya hati bila ada yg nak kata cekk makin tembam.. huhuhuhu.. wait ya. nanti kami sampai gak penang tuh.. =)