kengkawan

Isnin, 4 Jun 2012

kembali mengGILA !

assalamualaikum..
hye semua.. meh2 sini.. hehehehe..

kenapa ?? 
apa yang gila nya ??

mesti korang tertanya2 kan.. 
termanggu sana sini..
apa lah yang sedang SOLEHATUN HUSNA ni cuba nak katakan ??

hahahaha..
perangai gila bergambar aku kembali lagi lah wehh !!
hahahaha..

ngan sape kau bergambar ??

ngan sapa lagi..
FARAH SYAHIRAH n NUR FARAHIN lahhh..

hahahaha..
siot !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




hahaha...
pelik kan..
ni hahh.. si FARAH tu hahh..
nak sangat belajar tudung sing,..
tu yang semua pakai macam tu..

aku memang tak cantik lah menggayakan tudungnya..
sebab aku rasa macam tak berapa berkenan pulak dekat tudung tuu..
macam sing lah bhai..
berpeluh2 aku pakai tudung macam tuh..

hahahaha...
then 
then
then

haaaa...
bila sesuatu terjadi ..
maka...
bertambah gila lah kalian bertiga...
hahahahaha..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




ehhh.. nape gambar ni ??
entah lahh.. 
aku tak pasti dengan apa yang si FARAHIN buat ni..



hahaha.. banyak lagi gambarnya..
then this is a few last picture from me..
mana boleh letak banyak-banyak..




miss ALIEN .


si MONSTER INC.


ehh.. sapa pulak ni ?? 
hahahahaha...

terima kasih kerana sudi melihat-lihat :)

2 ulasan:

marha.mustafa berkata...

comel nyee fsm tuuhh HAHHAHAH

Anakmuda me berkata...

hahahaha.. mmg comel pun.. versi montel..