kengkawan

Ahad, 17 Jun 2012

entry tanpa motif

assalamualaikum semua..
ape khabar ???

actually aku nak update sebenarnya..
tapi aku buntu..
dah nak masuk 15 minit aku mengadap laptop aku nih.
tapi idea tak datang2..

adeh..
semakin buntu aku..

borak kosong je lah ekk..
boleh ke ?? 
tak pe kan ??

mcm mana hari korang ??
best tak ??????????

ke macam aku je..
ngadap internet siang malam..
celik2 mata terus serbu FB ngan TWITTER..

hemhh..
harap2 korang tak macam aku..
okay lahh..

nanti kalau dah masyuk idea aku..
aku update lagi yaa..

p/s : entry tanpa motif

2 ulasan:

Aida Omar berkata...

sama la kita.. kalau aida mesti bukak blog dulu balas jejak apa semua.. baru log out. hehe

Anakmuda me berkata...

itu lah tu,, nak update something.. tp bila bukak ja blog, apa yg terfikir td.. hilang terus..