kengkawan

Sabtu, 5 Mei 2012

melalut kala pagi

assalamualaikum.. hari ni aku mengutarakan lagi pendapat aku.. aku rasa setiap kali aku update kompom lah aku akan bercerita tentang pendapat aku, tanpa fikirkan pandangan orang lain. lagi pun memamng tu konsep kat alam maya ni kan.. kalau ada pandangan tambahan, just letak ja kat peti komentar kat bawah tu..

ehh, apa yang sedang aku cuba nak menggebang nih.. haaa.. mehmeh, dok depan laptop ka, pc ka, android ka hapa.. meh kita berkongsi pandangan secara rawak..

 aikk ? kenapa aku letak gambar kawan baik ni.. haaa.. tu tandanya aku sedang cuba untuk bercerita tentangnya, even aku sendiri tak berapa nak pasti perihal ungkapan "kawan baik" tu sendiri..

okayokay, this few month ni aku ada lah dok usha kawan baik diorang ni.. macam peace ja.. luck diorang sebab dapat kongsi kisah cinta samasama. sebab kisah cinta diorang hampir sama.. sorang tu anak berada sorang lagi biasabiasa saja..

emm.. senang kita namakan A n B. A ni suka buka berhibur.. padan lah ngan background dia.. B ni pulak mengikut ja. dah tau takda duit, tapi still ikut ja.. kesian aku tengok. A??!! buta ka ? kesian lah kat B tuh. even hang ada masalah nak berkomunikasi ngan C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,M,N,O,P,Q,R,S,T,U,V,W,X,Y n Z.. hang tek perlu lah libatkan diri si B..

dah la si B takdak duit. kalau hang belanja dia takpa lah jugak. ni hang suruk dia pinjam duit hang sematamata untuk teman hang.. its not fair! ..

err.. bajet pulak aku kan.. terover.. maafmaaf..


aku tau aku tak layak nak bersuara. tapi bila dah ramai yang mengutarakan n pandangan diorang macam aku.. as a friend, aku dah tanya terus kat hang.. tapi hang kata jangan menyibuk pasal life hang.. okay.. entah pape punya jawapan lah..

selagi orang sekeliling boleh nak terima hang, jangan hang paksa depa terima cara hang dengan ngan perangai hang yang macam entah pape tu pulak!

Tiada ulasan: