kengkawan

Ahad, 6 Mei 2012

jamuan kelas

assalamualaikum.. apa khabar semua.. first sekali aku nak ucapkan terima kasih lah sudi datang jenguk laman yang berabuk ni .. hemhh.. aku nak ceriakan sikit laman ni ngan letak a few photo's from yesterday.. huhuhuhu.. 

pada tanggal 5 mei 2012, bersamaan hari sabtu (malam), aku dengan hampir semua budak kelas aku telah menghadiri jamuan di rumah PA kitorang.. dekat taman proton city.. huhuhu.. tak semua kan yang tau proton city kat mana.. haa.. proton city tu dekat2 dengan jalan nak ke asrama pelajar UPSI.. tak jauh mana pun dari POLITEKNIK kitorang.. =)

kita mulakan dengan gambar ...

AKU!!



then baru gambaq2 aktiviti aku...



ni pulak warga2 yang dok buat bakar2 ayam..
but, baju biru hujung sekali tu not from my class..
 

huhuhuhu..
cuba teka apa aku cuba nak buat kat belakang tuh ???
hehehehehe...
 

ni pulak warga yang dok buat baka2 ikan :)
 

my classmate :)
 


haaa.. ni pulak some of the few members yang buat goreng2 kat dapoq..
 

aikk.. ape hal lak lah mamat ni.. anehh..
 

tengok ni.. just nak beli 2 benda.. buat 5 orang yang keluar .. adoii.. perangai sorang2..


hahahaha..
ni lagi lah.. 
bila penat buat keja.. macam ni lah jadinya.. 
lalalala..
kawan-kawan ku~
 

ni pulak cik dira.. my housemate..
 

same goes to miss farah..
 housemate~~
 



huhuhu.. aku ni merata ada kan.. well ngelat ja keja aku..
tukang rasa makanan..
 


nampak ja macam sikit kan.. tapi makanan malam tu banyak gila tak habis..
pakat bungkus bawak balik rumah sewa semuanya..
 




ni pilak awi.. tapi tak macam awi dalam sembilu la..
ni ngilu nya versi..
hahahaha..
lawak ja nah awi.. :)
 


nice smile.. wallawehh.. suka suka..


then bila dah siap masak and makan.. nilah pulak keja kitorang.. 
sesi bergambar!!
 












huhuhu.. ni lah antara gambar yang boleh nak publish kat sini.. tak boleh buh semua, t nampak macam album untuk gamabar ni pulak.. hehehehe..


okey okay.. tu ja buat masa ni...
assalamualaikum =)

Tiada ulasan: