kengkawan

Khamis, 24 Mei 2012

cerita aku !

assalamualaikum.. hye hye sekali lagi..
dua tiga hari ni asyik update yang bukan pasal aku ja..
adehh.. stress pulak aku..
haaa... 
ni nak mula hobi lama balik lah ni..
hehehehe..

sapa boleh teka ??
haa.. cepat, angkat tangan..
kalau betul 10 henget..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
tutttt... tutttt..
semua salah..
okay.. 
jawapan nya, bergambar lah..
almaklumlah, batak kamera sikit..
hehehehe..
tak boleh lah nak ubah perangai ni..
suka gila




gambarnya tadak lah cantik mana..
tapi puas untuk tangkap gambar aku..
hehehehe


*ehh.. macam gambar dekat FB kan.. 
dah memang gambaq aku.. nak buat macam mana..

well, kebatakkan kamera aku dikongsi bersama farah.
hehehehe..
emm.. ignore kan background belakang tu okay..
tak sempat nak setting..
aduhh...





ehhh.. kenapa gambar aku ja kat depan ni..
haaa.. nak wat cam mana.. sapa suh dia tak mau ke depan..
kan dah nampak jauh gambarnye.
ape lah..
bukan salah cek nahhh..
hehehehe..


p/s:aku tak pernah berubah.. =)

2 ulasan:

Pesona Algebra berkata...

hahhha,, ingtkan ada tutorial tudung bawal, hahahahah

anakmuda berkata...

tudung bawal apa pulaknya.. adoiii.. hehehe.. tak reti lah nak wat.. :)