kengkawan

Selasa, 1 Mei 2012

adik lelaki saya

 assalamualaikum.. hye2.. sekali lagi aku muncul untuk entry yang ke berapa pun aku tak tau.. minggu ni asyik dok update ja.. jadi macam tak ketahuan semacam ja.. kan ? kan ?
hehehe..

hari ni aku nak cerita pasal adik lelaki aku ni pulak.. nama penuh dia ahmad solehin husainin.. tapi dari kecik aku panggil dia bb ja.. umur nya baru 19 tahun.. disebabkan terlalu sangat ikut kawan, dia ni sekarang kerja dekat manting, negeri 9.. haa.. sapa2 nampak dia tegur2 lah.. peramah orangnya..

apa ? pelik ?
apa yang peliknya ?

ohh.. sebab tak pernah2 bercerita pasal dia ni ?

aku nak berkongsi rasa gembira ni.. semperna 1 mei ni.. aku nak keluaq ngan dia.. hahaha.. nak lepak2 around KL.. jalan sini sana.. teruja lah wehh.. teruja yang melampau.. dah nak masuk 6 bulak aku tak jumpa dia.. dah macam 1 sem aku duh kat poli ja..


esok kalau panjang umur dan berkesempatan, aku akan berangkat ke ampang dan menantinya di sana.. alahaii teruja nya aku..

tapi aku tak sure lagi.. sebab aku ada part time .. nak kena mengajar amirul shuib subjek sem 3.. 

QUANTITY MEASUREMENT ! 

wallawehh.. subjek killer bagi aku.. takutnya aku nak mengajaq orang ni.. takut silap ajaq..

 aku ni dah la tak berapa nak pro sangat.. dok wat gagah ja lebih..
 



mesti korang tertanya2 kan, macam mana rupa adik aku ni kalau berdiri tepi aku.. haa.. ni hahh rupa nya..


wallawehhh.. segak kan..

 tengok kak lah .. kak segak adik pun mesti lah segak.. hahahaha.. tapi ni gambaq time aku form 5.. so, gambaq aku lebih kurang 4 tahun yang lalu... sekarang dah tak segak ni dah.. badan aku dah makin susut dah.. :(
 

for the last
kaklong miss hang lah bb.. :)

Tiada ulasan: