kengkawan

Sabtu, 28 April 2012

statistics pulak!

asslamualaikum.. 
hye semua.. muncul lagi.. hemhh.. 
semalam baru ja cerita pasal someone.. and now aku nak bercerita pasal subjek yang bakal aku ambik hari isnin nih... 

statistics.. 

perghh!! 
susah lah wehh.. 
sebenarnya aku tak tau apa yang aku belajaq selama ni.. 
too boring from the first step onto the class until at the end. 
tak ada interest langsung..  


ayatnya panjang bejelar.. 
sampai naik bosan bacanya.. 
tambah lagi untuk tajuk PROBABILITY.. 
okay-okay.. 
untuk sesetengah orang mungkin tu subjek yang senang.. best gila or something.. 
tapi ni bagi aku. 
my first impression towards statistics is calculation.. 
tapi bila startingnya ayat macam karangan aku dah mula agak sedikit down.. 
ukan sikit. 
tapi banyak sikit.




memang formulanya tak da lah banyak sangat. tapi nak ambik yang dalam ayat2 tu nak bawak masuk dalam formula tuh. too shit lah sikit.. susah gila nak mati.. 

hadoii hadoii...
 

 tu tak masuk lagi dengan tajuk last yang melibatkan graphical method.. 

nampak bunyi macam nak kena pakai graf ngan calculation kan ? 
nonononononono.. 
tu sebenarnya ayat2 rumit yang dijadikan jawapan.. 

stress aku tengok buku yang notanya penuh teori tanpa calculation..

to complicated.. 

sampai naik bebai aku tengok semua ni.. 

mama !!! 
susahnya statistik ni..
 penat lah nak ligan bagi habis semua.. :'(

Tiada ulasan: