kengkawan

Sabtu, 28 April 2012

amirul shuib saya

assalamualaikum.. 
hye semua.. dah lama aku tak kesini kan.. maklom lah, bz ngan kehidupan seharian aku.. tambah2 lagi sekarang ni aku tengah final.. stress aku.. hehehe, takpe2, kita hilangkan stress ngan bersantai dengan tenang ya.. lepas ni dah boleh rehat tanpa fikirkan exam..

okay, hari ni aku nak berkongsi cerita pasal sorang mamat ni.. sebab apa aku  nak cita pasal dia ? sebab aku rasa dia menarik perhatian aku.. hehehehe... 
best ! 
suka lah aku ngan dia ni .. 
jeng jeng jeng.. 
siapakah beliau..
?
?
?
?
?
?
?

amirul shuib rupanya...
hahahaha...
comel tak ? comel kan.. 
tu bila dia senyum ja lah.. bila dia serius, tak comel langsung.. 
puii...


hehehe.. mesti pelik kan, mana pulak aku jumpa si roy ni.. aku kenal dia time sem 3 . sem yang aku patah kaki tu. tapi dia takda kena mengena pun dengan kepatahan kaki aku. but this during sem 3 lah.. dia ni kalau ikutkan, budak kelas aku untuk dua subjek. tamadun islam dengan osha. sebab jadual dia bertindan.. so dia kena masuk kelas kitorang. asalnya dia kelas DKA4E.. masuk kelas aku DKA4D.. but, at the end of the sem, dia tunda sem pulak.. and now dia DKA3A..

until now paham sikit tak cerita aku ? meh aku detail kan pasai dia..
nama dia amirul shuib (shuib for the short).. dia ni lahir 23 hb 5 (dah nak dekat dah). ada 5 adik beradik. maaf silap pulak.. tu adik beradik aku yang lima.. dia ni just ada 4.. kurang 1 dr sebelumya... and he is the first.. dulu belajar dekat teknik lipis.. tinggal dekat rawang, selangor..

dia ni kalau first time tengok mememng nampak macam muka orang pecah rumah.. tapi dia tak macam tu pun. orang kata apa, muka ganas tapi dalam hati ada taman. hehehehehe... like muisa syahbani cakap, suara dia dalam phone gentel gila. lain gila dari muka dia. lembut ja suaranya.. (bapak lah, time muisa kata tuh, terbahak2 aku gelak. tek percaya gila). 

  bagi aku dia ni memang nice lah, even dia ni kasar gila nak mati.. tak macam laki2 lain.. sembang ngan aku "aku kau" dah tu pulak asyik nak kutuk aku ja.. suka ngusik aku sampai aku nangis (maklomlah, perempuan kan penakut sikit orangnya)..well.. aku dah makin boleh biasakan diri dengan keadaan tuh.. hehehehe.. kadang2 disebabkan kelurusan aku ni, dia suka kenakan aku.. sampaikan ada satu tahap bila dia cakap, aku macam pecaya tak pecaya ja.. bila aku tanya lagi, mulalah sampai ke KLCC dia melalutnya.. hemh.. 

tapi bila datang marah nya. always aku akan terkedu and duduk diam ja.. pastu suasana time tuh kompom rasa macam nak bunuh orang ja.. kadang2 bila dah terbawak2 perangai budak2 ni, dia tegur aku macam abang marah adik nya.. hemhh.. to straight.. tapi takpe, dia ajar aku macam mana nak jadi matang.. as long as i followed it.. tp tak seronok jugak kalau hidup takda something yang lucu.. eh, ah jauh aku menipu ni...

okay lah.. itu ja kisah dongeng yang aku boleh nak tipu untuk hari ni.. sekian wasalam ..

.
.
.
ehh.. kenapa gambaq ni pulak ??
takpa, post sat.. :)
.
.
.
.





p/s:maaf

Tiada ulasan: