kengkawan

Jumaat, 9 Mac 2012

biol seketika

tak da apa sangat nak cakap ..
just hanya nak mengingatkan, aku ni tak lah sepandai korang..
but please do respect me like you respect the others..
pada anda, aku mungkin someone yang tanpa ekspresi riak wajahnya.
tapi cubalah paham, aku sama ja macam manusia lain. 
sama ja macam perempuan2 yang lain..
ada perasaan dan tahu macam mana rasanya sedih dan tersinggung..
mungkin bezanya dari segi kebijaksanaan akal..
tapi kita ni sama ja sebenarnya..
just trying to understand the someone like me..

mungkin aku dikuasai perasaan malas yang tinggi...
dan korang pulak dikuasai paradigma yang fanatik ~
itu tak bermakna terdapat jurang perbezaan yang besar antara kita..
mungkin cara pemikiran aku berbeza dengan korang..
tapi tak perlulah lagaknya seperti memperkecilkan aku..

emm.. macam bodoh ja kan luah sorang2..
nevermind..
at least aku ada tempat nak berkongsi ceritanya..
dari aku dok tahan marah separuh nak mati..


1 ulasan:

aReLaN berkata...

sabar ye my fren.heheheh..jangan peduli sangat orang kata pe.janji kita bahagia.manusia memang suka menghukum orang lain.hmmm