kengkawan

Khamis, 12 Januari 2012

stalker yang agak sedikit terserlah bodohnya!

assalamualaikum.. dah lama aku tak update something kat sini. hehh.. maklom lah, terlalu sibuk nak siapkkan banyak kerja. tambah2 lagi sem4 ni, kena pakai silibus baru.. mmg terkial2 lah aku nak kejar semua benda. hemhh.. penat sungguh lah cita dia.

dalam penat2 ni, aku takda lah nak bising2 n g mencanang dekat semua orang yang aku ni kepenatan teramat sampai nak mati. still lagi boleh cool n enjoy ngan kehidupan seharian. baru dua tiga hari n aku jadi macam agak down sikit. maklom lah, setiap gerak geri aku diperhati dan menjadi bahan bualan orang.

so, dekat sini aku nak meluahkan macam2 rasa. yang first2 nya sekali. aku kecewa sangat2 dengan adalah sekelompok pelajar perempuan ni. kerana diorang lah setiap gerak geri aku diperhati sampaikan setiap status dekat FB aku, diorang terasa seperti ditujukan untuk diorang. "hello!!!!" jangan jadi budak2 sangat lah kan. aku ni update status dekat FB tuh saja nak bajet2 ja. bukan nya untuk dituju kan dekat sapa2..

hemhh.. mcm sebelum ni pun aku dah pernah kena dah. tapi dulu pasal 1 entry blog aku, kalau nak tau cari sendiri.. dah malas nak ulang sal entry tuh.. kontrovesi.. then now aku kena pasal a few status from my FB. memang nampak macam DAMN gila lah kan. aku ni jenis yang tak kacau orang tau. ape orang kata, muka sombong.. aku lebih rela orang cakap macam tuh dari diorang nilai aku untuk something yang diorang tak tahu.

yang bertambah2 SAD nya aku ni, aku tak kenal diorang kot. aku banyak hidup dalam dunia aku sendiri. aku hanya bergaul dengan orang yang dekat2 dengan aku ja. tak kacau orang, pendiam pulak tu. bila jumpa or selisih pun, aku tak pernah nak tegur orang. memang kecewa gila lah aku dengan sekelompok wanita yang bajet diorang tuh bagus sangat.

aku tak pernak kenal korang dan aku tak pernah rasa pun nak kenal korang. so tak payah nak stalk FB aku n terasa kononnya STATUS FB aku tuh untuk korang. korang tak pernah ada dalam senarai hidup aku pun yang sampai aku nak kena update status untuk kau. aku harap korang paham lah ye. status FB aku bukan untuk kau, tapi untuk kawan2 aku n orang2 yang penting dalam hidup aku ja.

then, jangan nak terasa sangat lah dengan apa yang aku buat dalam hidup aku. kerana sememangnya semua tuh takda kaitan langsong dalam hidup korang. sikit pun tak. jadi, tak payah nak stalk STATUS FB aku n gosip pasal tuh. tak kira lah aku ada kenal kawan2 yang dekat ngan korang ka hapa ka, yang penting aku tak pernah terasa nak kenal korang. paham ?

P/S : ni lah namanya stalker yang agak sedikit terserlah bodohnya. sebab kacau orang yang takmau kenal pun sapa diorang. tak ingin aku kenal korang!!

3 ulasan:

aReLaN berkata...

hmmm...pyh gak ade stalker macam tu.pe kata tukar je privacy setting tu.

Dhiya Fariza berkata...

been in this situation before, buat selamba je.

anakmuda berkata...

privacy setting ? dah pnt nak tukar. da ja masalah nya..

mmg buat xtahu pun.. penat nak layan.