kengkawan

Sabtu, 14 Januari 2012

kongsi gambar lagi :)

assalamualaikum semua :)
kembali lagi aku tengahari neh.. dok nak upload gambaq2 aku p joging petang2..
hehehe.. joging nya pakai selipar ja. 
ta senonoh betoi kan. tapi even jalan2 ja pun, peluh2 jugak aku.
tu tandanya lemak2 aku dah makin bertambah.. wwwaaaaaaaaaaaaaa!!!..
aku dah agak sedikit KEGENDUTAN dah..

so, petang2 jangan cari aku dekat rumah aku tu yepp..
cari aku dekat PROTON CITY..
kalau nampak yang pelik2 gayanya tu, aku lah tu.. hahahahaha..
tegur2 lah yepp...

.
 .
.
 .
.
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aikk.. ni gambaq joging ka ?? hehehehe.. tak lah...
saja nak upload wat pelik sikit.. ni gambaq aku p kelas hari2.

haaa.. teka lah, aku yang mana..
.
.

Tiada ulasan: