kengkawan

Isnin, 24 Oktober 2011

22 oktober 2011

assalamualaikum.. hye semua.. dah lama kan aku tak menjengah dekat sini.. maklom lah.. baru nak sehat , baru nak boleh berjalan kesana kemari.. bila simen dekat kaki kiri dah bukak jumaat ari tuh, sampai ke banting aku bertatih.. hehehe.. maklom lah, aku kan obses berjalan.. sekali dapat berjalan.. jauh aku menapak..

ni just a few pic yang aku boleh nak share ngan semua..






tengok, even bertongkat aku still nak jugak meronda kawasan.. hahaha.. sian orang yang kena follow aku lah.. btw, makaseh ya "nurse" yanti n "nurse" farah..















actually banyak gila aktiviti yang kitorang buat dekat rumah yayasan penyayang ni.. tapi nih je gamba yang mampu aku nak upload.. maklomlah, line internet yang tenat neh.. membuatkan aku rasa hampeh nak upload banyak2.. kalo nanak tengok, datang je lah jumpa aku.. t aku tunjuk yang penuhnya.. hehehe.. :P


lastly, gambar aku msti ada.. :)

 aku harap aku cepat2 sembuh.. banyak lagi tempat aku na berjalan.. bila bertongkat, kaki aku terhad nak melangkah.. berlari pun tak boleh.. nanti kalo ada apa2 lagi, aku upload ya.. :)

p/s : maaf ta bagi tau awak.

3 ulasan:

ciksmilly berkata...

finally...!!!!
da lama taw sy tunggu entry kamo0....
hahhaha....dpt jugak baca...
hehehe...
cik gebu yg bertongkatt...
cik tembam yg comey doa moga cik gebu cepat2 la sehat...
nak ajak g jejalan....=)))

anakmuda berkata...

hahaha.. mcm tuh pulak..
tgl na belajar berjalan normal ja..
then pas neh kami bwk cik tembam g jenjalan nah..
:)
rindu ngan cik tembam,
selalu2 la datang melawat kami dekat kelas..

ciksmilLy =) berkata...

oriiteee... :)
cik gebu....follow blog cik tembam...
hehehhe...
be the 1st...
cik tembam buat sbb cik tembam bosan...:) http://ciksmilly.blogspot.com