kengkawan

Rabu, 17 Ogos 2011

merepek meraban !

A : maaf , tumpang tanya . lorong CINTA jalan SAYANG kampung RINDU daerah KASIH SAYANG pekan HATI bandar I MISS U kat mana ye ?

B : encik jalan terus ikut jalan ILAHI , nampak simpang tiga masuk belah kanan , ikut jalan NIKAH , sepanjang jalan tu , akan nampak belah kanan , kedai BATAS-BATAS PERGAULAN dan sebelah kiri pasar sibuk sikit , iaitu pasar PERSIAPKAN DIRI . haa tu tandanya encik berada di jalan betul . semoga selamat sampai (: ♥
 
dah tak tahu hape nak post.. yang neh pun okeyy kan ??

3 ulasan:

mrs redzuan berkata...

tajuk merepek meraban.tapi isi sangat nice ni..=)

Pesona Algebra berkata...

Auwww <3

anakmuda berkata...

:)