kengkawan

Ahad, 14 Ogos 2011

hari yang runsing !!

assalamualaikum readers.. ape khabar semua ?? aku harap korang semua sihat lah ekk.. lepas balik dari penang ari tuh aku tak UPDATE hape2 pun kan.. maklomlah BZ sangat hidup ngan member2 nehh...

macam biasa , hari sabtu adalah hari untuk aku tenangkan fikiran aku yang agak serabut ngan kelas2 yang padat untuk sepanjang isnin hingga jumaat. hari tuh la pun aku akan luangkan masa aku untuk gayot ngan yang tersayang (sape tuh ?? sejak bila neh ??) err =.=" ... 

then then , bila mood aku dalam kedaan normal.. memang aku takkan bukak FB .. sebab FB tuh mengusutkan aku dengan pelbagai pertanyaan.. macam biasa. YM dan SKYPE jadi pilihan utama aku.. dok tengah elok2 aku on YM aku.. then naik lah pop up yg kecik2 tuh (korang tau kan??). dok bagitau ada orang post something kat wall aku yang semak tuh..

aku pun ngan gelojoh n lahapnya terus bukak.. da orang post something yang berbaur ketidak adilan ! dah dengar sebelah pihak , then terus serang aku tanpa dengar dari aku !! dulu pandai sangat , da apa2 nak cari aku dulu mai cita and tanya.. sekarang dah tak payah jumpa aku tanya.. terus serang aku !! 

nak tahu ape perasaan aku time tuh ??

aku rasa mcm nak luruh jantung aku !! tangan aku dah menggeletar tahan marah yang teramat !! aku rasa macam nak jerit kuat2 !! otak aku dah mula nak fikir macam2 .. aku dah mula gigit bibir aku , sebab tak mau mencarut macam2 !! dalam hati just says SABAR JE LAH ~~ ..

tapi suma tuh tak tahan lama. aku dah mula menjerit lam umah , 

"wehh awat neh ? kenapa ngan dia ?? apa yang kami dah buat ??? untuk sepanjang sem neh , kami tak tegur dia pun lagi.. pandang pun tak.. senyum apa lagi ?? nak kata mcg , nombor telepon dia pun kami tadak !! kenapa dia buat macam nehh ?? apa salah kami ??"

dalam otak aku memang banyak gila persoalan !! macam SHIT saja tau dakk !!


mula lah macam2 yang aku fikir time tuh .. aku neh dah la tak suka marah orang.. tapi bila dah sekali marah , mula lah menggeletar satu badan , bleeding nose lah , then then aku boleh buat something yang kat luar jangkaan aku sendiri !!

tapi , semalam nasib lah aku masih mempunyai mood yang waras lagi.. tadak lah aku kol serang dia maki2.. hemmhh..

p/s untuk kau yang suka serang orang membabi buta !! : kalau ada hapa2 yang korang rasa macam tak puas hati , datang lah jumpa dulu.. mai tanya , aku tak makan orang tau dak.. aku still lagi da perasaan waras lam otak aku neh.. nak hidup wehh.. takkan 24 jam nak kena pecaya pa yang orang bagi tau kita.. pape pun nak jugak kena tanya dulu.. until now !! aku tak pernak lagi kongkong hidup sapa2.. aku tak pernah lagi sekat kebebasan sapa2.. so, kau memang bebes.. benda dah lepas , aku malas nak ungkit okeyy !! buat sakit hati aku ja.. dalam hidup aku , kau member macam yang lain2.. aku tak kan kacau hidup orang selagi dia tak kacau hidup aku .. tapi sekarang kau dah kacau hidup aku !! kau dah kacau privasi aku !! jangan ingat kita dah kenal nak masuk 4 tahun , kau tahu macam mana perangai aku !! memang aku nampak sama macam 4 tahun lepas.. tapi ada lagi yang kau tak pernah tahu .. aku tak ugut , tapi just nak ingat kan.. sedangkan semut yang kecik tuh , kita tak tahu gigitannya sehebat mana..

2 ulasan:

Cik Bell berkata...

sabor yer..sabor..
tu la..asal nk mula marah je..
mesti parkinsOn..
tp xdelah smpai tgkap leleh smpai bleeding nose.haha

anakmuda berkata...

hahaha.. bleeding nose tuh maybe sbb marah sgt kott.. sbb xpnh bleeding nose time marah..