kengkawan

Jumaat, 5 Ogos 2011

hari pertama : penang !

assalamualaikum readers.. 
ape kabo ? 
cam mane ngan puasa korang 5 hari neh ?? 
bagi aku , puasa neh memang satu diet yang berkesan..
btw , aku pun dlm proses mengamalkan diet yang seimbang..

perlu ke aku diet ??

now, i'm currently at my town.. permatang pauh..
hhoooo yeeahhh... !!

berbuka dalam train bukan lah something yang jarang bagi aku.. dah selalu dah.. sem 1 dulu , aku salu je balik kampong bulan puasa.. tiap2 minggu lah sial.. macam nak terkeluar pinggang aku neh.. tapi berbuka tadi memang gempak...

asal ??? hape yg gempaknya ??

gempak lah , sebab kongsi makanan reramai.. tapi sayang nya , aku lah yang malu.. dak2 tuh suma panggil aku akak .. ase cam tua pulak.. padahal kenyataan nya aku muda lagi.. riuh satu gerabak tuh ngan suara kitorang.. gile lah kan.. lapar punye pasal , ingat aku nak peduli orang lain.. hehehehe..

tapi tuh memang pengalaman.. tak semua dapat pengalaman macam aku .. so , hargai setiap pengaaman yang ada.. bagi aku pengalaman tuh permulaan untuk hari esok.. now is time to sleep.. nite bebehh..

2 ulasan:

xsuzikornx berkata...

welcome to penang..my hometown

anakmuda berkata...

:) thanks bro !