kengkawan

Sabtu, 6 Ogos 2011

hari kedua : berjalan !

assalamualaikum readers.. hye hye semua.. 
emm.. neh hari kedua aku dekat kampung halaman aku.. 

PERMATANG NIBONG !!

hari neh , aku agak sedikit keletihan.. berjalan sehari suntuk.. *actually tade lah sehari suntuk sangat.. berjalan kesana kemari membeli kain ela untuk dibuat baju kurung.. 

wahh.. aku ketandusan baju kurung nak pakai g kelas.. kalau ikot kan memang nak pakai kemeja ngan seluar ja.. tapi tapi .. da sorang hamba Allah neh dah buat aku berjanji ngan dia.. kemeja ngan seluar just untuk hari rabu ngan khamis ja.. sebab tuh hari bengkel..

okey okey babe ! i pakai baju kurung kalau takde bengkel.. i janji !!..
err..

wahh.. penat pulak rasanya aku neh.. badan lemah gila.. padahal menapak g CAREFOUR ja.. buat macam aku g merata2 sangat pulak kan..

btw , huhhh.. aku dalam delema neh.. tengah aku tengok TB.. adik aku yang kecik tuh datang mengadu pulak.. "kaklong , ade orang kata saia tak comell" ..

adehh.. menangis2 dia dekat aku.. err.. sekarang aku nak mintak pendapat korang.. comell tak adik aku nehh ??



 tuh je untuk kali neh.. esok esok kalo aku rajin , aku post lagi..

2 ulasan:

xsuzikornx berkata...

x ajak..hmm

anakmuda berkata...

dah tak tnya..