kengkawan

Ahad, 21 Ogos 2011

bila abang dah pesan :)

assalamualaikum readers.. dah lama kan aku tak bukak sini.. huhuhu.. padahal baru ja 2,3 ari lepas aku update..

pelik tak blog nehh ?? actually aku baru lepas buang ape yang buat aku rasa tak perlu ada kat sini.. rasa macam semak ja.. tambah lagi aku bukan reti nak pakai suma2 tuh.. emm.. then then, neh la hasil nya.. kosong gila.. tadak lah serabut sangat kan nak tengok..

sebenaqnya, bukan nak bercerita pasai neh, nak bagi tau hal pesanan abang aku dekat aku.. maybe bagi korang ayat neh dah lapuk.. tapi ayat neh la yang aku salu dengaq dari mulut dia.. dari dulu sampai la..

"pesan pada diri, 
JANGAN TERSALAH MEMBERI HATI.. 
pada insan yang tak sudi.. 
pada insan yang tak mengerti.. 
kerana, sekali kau memberi... 
selamanya dia di hati.. 
sekali kau dilukai.. 
sampai mati tetap kau ingati.. 
pesan lagi pada diri.. 
hati-hati dalam memberi hati sebab ia untuk insan yang tahu MENGHARGAI.. 
betapa tingginya nilai SEKEPING HATI..."

aku rasa.. aku boleh share ngan korang.. betul ta ?? selagi ayat tuh bermakna untuk aku, kompom ia bermakna untuk hampa suma.. even korang dah jemu nak baca ayat tuh.. aku tak penah jemu dok dengaq ayat tuh dari abang aku.. dari dulu sampai la.. ayat tuh ja yang dia salu pesan.. even kadang2 macam nak gelak sebab dia salu ulang ayat yang sama.. tapi tuh la kesalahan yang aku salu buat depan dia..

pape pun.. terima kasih ya abang.. adik ingat pesanan tuh.. :))

5 ulasan:

Cik Bell berkata...

wah...bagusnya abang :)

anakmuda berkata...

nama pun abang :)

teh tarik berkata...

" hati bukan untuk di pijak ..
bagi lah pada yg ikhlas menerima ..
kita seadanya " :)

aMira~ berkata...

suka lah pesanan your brother nie..hee..btw, nice background blog :)

HaNa HaNi berkata...

siyes suke pesann tuh~
untung la ade abg gitu
^_^