kengkawan

Ahad, 10 Julai 2011

skype dan game

assalamualaikum readers... 
penatnya bila dah sampai poli. rasa semak ja kepala hotak. ngan subjek repeat lagi , emm..

ape pun tak boleh..

hehehe, macam biasa lah.. aku kalo kat umah sewa neh , on9 bagai nak gila lah.. tambah2 line wifi banyak pulak lah kan.. hahaha.. pukul 8 pagi baru aku tidor. then then jangan tanya plak lah kan aku bangun pukul berapa. itu hal aku. hahaha!!

err, kalo berjaga . ngan sapa pulak aku berjaga ??
ngan member2 aku lah. main game sambil berSKYPE ! WC you all.. hahaha..
oberr betoi minah neyh.. kan ? kan ?

game ape je yang kau main ??
macam biasalah.. angry bird.. macam budak2 kan ?? nevermind lahh.. 
kitorang yang main.. tak kacau orang pun..

sape je yang kau skype ??
ngan dak teknik yang aku rapat lah..
actually aku tak tau macam mana aku boleh rapat ngan dia..

neh lah mr fahmi

then then
dengan

miss pija halim...

aikk , kenapa pija nye gambar bukan gambar SKYPE ??

hahhh, sebab pija neh ada sebelah aku ja. tak payah nak gatai sangat lah sype bagi nampak muka bagai.. hahaha.. boleh pulak macam tuh kan ? haaa.. memang boleh lah kan...

emm, pape je lah. okey2.. aku nak g sambung main game pulak.. 
ngee~~~

ikhlas dari
solehatun husna husainin

5 ulasan:

muz berkata...

angry birds level kat mana dah??

anakmuda berkata...

habis dah lahh.. hahahaha...

siti kektus berkata...

angry bird tak abes lagi,

tapi main plant vs zombiepulak. hihi ;P

muhamad hanif berkata...

ehem-ehem..


weeewiiitt..!!

anakmuda berkata...

plant vs zombie ? dah lama habeh dah ...

sampai jemu cekk nak main.. :P