kengkawan

Jumaat, 8 Julai 2011

PENCARIAN CIK EN DAN BLOG

assalamualaikum readers :))
firstly aku nak mintak maaf dekat korang yg mana aku tak singgah balik blog korang. aku neh pelupa sikit. so kalo ada yang aku tercicir. bagi tahu lah..
aku akan segera hit korang balik.
aku janji nehh.. huhuhu..


okey2, sekarang neh, aku nak join pencarian cik en dan blog
time kasih yekk sebab sudu menjemputt..
huhu , dalam sibuk2 neh. aku kena cari masa jugak join segmen neh. sebab aku dah janji .
okey2... 

tema blog nehh.. emm, entah lahh..
campuq2 kott.. a.k.a rojak.

then then then , ape lagi yang *besh* dekat blog neh ?
dekat blog neh banyak menceritakan hal2 sekeliling aku , pengalaman aku sepanjang menempuh alam kedewasaan neh.. huhu.. okey tak ayat mcm nehh ??


korang nak join tak ??
nehh syarat2 nya..

1. Follow blog cik en yang ni dan like pages cik en ni
2.Buat satu entry khas yang bertajuk "PENCARIAN CIK EN DAN BLOG"
3. Masukkan letak banner kat atas tu dan linkkan ke contest ni
4. Nyatakan kategori warna tema yang mana korang semua pilih 
5. Nyatakan apa yang besh kat blog korang-ni untuk cik en jalan2 ..ehhehe
pastu linkkan kat comment entry ini jer...
6. tak perlu tag sape2..nk tag pun boley

then then , tuh ja lah... sekian..




4 ulasan:

eintan nurfuzie berkata...

mmg rojak dear..macam2 kaler..huhu...
anyways thnks join yek...gd luck dear

muz berkata...

gud luck ye... :)

anakmuda berkata...

hahaha.. kan kan .. rojak !

thanks2 ..

ninie_azriena berkata...

datang dari segmen cik en..gud luck ya :)

ninie join juga..jom usha =)
http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/pencarian-cik-en-dan-blog.html