kengkawan

Jumaat, 1 Julai 2011

mana shoutbox kau ?!

assalamualaikum readers.. seperti yang korang sedia maklom. dekat laman neh takde shoutbox yang korang nak tinggalkan jejak korang. maaf sangat2 yekk. buat masa neh, aku takde masa yang cukup untuk betulkan shoutbox aku tuh.
so, aku mintak jasa baik korang yang mana sudi singgah laman aku neh. komen lah kat mana2 entry supaya aku tau yang korang singgah. so, aku boleh nak balas singgah korang tuh. kalo tak nanti, aku di COP bajet hangus.

"blogger bajet hangus ja. orang singgah, tapi tak penah nak balas kunjungan."

p/s : aku bukan macam tuh oke. :))

ikhlas dari hati
solehatun husna husainin

12 ulasan:

pija halim berkata...

pija singgah sini :) HAHA . bajet hanguss . kelakaa . HAHA. best best , ayat baru ,

muhamad hanif berkata...

saya singgah..kau blogger poli mna ?

anakmuda berkata...

@pija : penat nak fikir ayat tuh..

anakmuda berkata...

@muhamad hanif : poli tanjong malim. kau poli mana ?

De'din berkata...

blog b pon x de sb
adakah b bajet bagus ?
HAHA

anakmuda berkata...

hahaha.. mna nak tau. sbb ade org komplen lah. emm, semak mata bc. :(

De'din berkata...

malas lah kalo ada sb,,
nnti x larat nak bals balik kunjungan
nnti kata b sombong pula,,
better x dak,,

anakmuda berkata...

wahh.. mcm tuh plak. then tak payah bubuh lah ??

NuSaNa NoSa 91 berkata...

hek3~ teringat time keen buang shoutbox atas sbb2 yg tertentu.. ^_^

anakmuda berkata...

semua orang ada sebab2 tersendiri..

azwa amani berkata...

amani singgah sini dan follow :)

anakmuda berkata...

terima kasih yaa azwa amani