kengkawan

Selasa, 26 Julai 2011

jalan jalan

assalamualaikum readers ... hye sume , dah lame tak jenguk korang suma kat blog neh.. hahaha, ala2 bajet sikit kan.. so, noko noko ... ngee~~

sebenaqnya cekk p melarikan diri kat balik pulau.. hilangkan stress depan buku.. memulakan perjalanan dalam waktu yg terik , sampai naek itam kulit cekk.. hahaha... awat plak kata mcm tuh ?? sebab ayat first yang keluar dari mulot helyda "wehh, awat ang itam??!!" ... terkejot cekk dengaq !! itam sagat ka cekk nehh ?? emm, tapa2.. tak kesah.. mmg dah itam pun.. so, biarkan apa itu olang mau kata. ..

g sana pon agak sedikit buhsan jugak, sebab helyda keja hari sabtu.. emm, nasib lah da hero yang sanggup teman cekk cari barang.. shopping sikit. padahal nak cari 1 gajet ja, tapi sampai 3,4 mall kitorang g.. bapak lah kan.. mengada2 tak aku ?? huhu.. BTW , thanks ya boy.. nak mention nama dia kat sini , takot dia marah pulak. so, gelaran boy dah cukup kot nohh ??

time jenjalan ngan boy tuh, tak boleh nak snap2 gambaq.. sebab cekk pakai 3310 ja. mana nak cekau kamera. nak mintak pakai encet dia , cekk pulak yang segan. tapi mmg sempoi lah kuaq ngan dia. best!best!best! .. huhu, then dalam dok kuaq tuh , jumpa FAHMI , ABEN ngan AMIR CENGKOI plak kat QB.. err , FAHMI.. sowi nah.. tak pandai nak sembang plak bila jumpa u.. tp kejap ja jumpa depa , sbb aku nak g ceri gajet tuh....

last2 sekali g BJ balik beli gajet tuh.. emm , wat penat ja kan. ouhh ya, lupa pulak dekat TAN E LYN.. amoii , sory ya.. cekk tak pandai heja nama u.. :)) even jumpa sekejap, ase cam sempoi plak u neh.. dulu kat sekolah tak beminat sangat nak layan, sebab nampak macam kerek. maklomlah.. nilai orang dar jauh ja.. maaf ya..

then then , boy antaq aku balik. pukul 11 aku dah sampai umah dah.. bayang kan, kitorang gerak keluaq dari pukul 11.30 pagi macam tuh.. 11 malam baru aku sampai umah.. gila kan. hahaha... BTW, itu lah sabtu yang menyeronok kan buat aku.. ramai gila EX-TI PENANG yang aku jumpa.

then , aku dah nak balik dah ahad. so baru lah ada gmbaq nak snap2.. sbb helyda kesian kat aku. maklom lah SABTU yang seronok tadak camera nak snap2.. :)) thanks honey... tapi , nampak sembab gila mata aku.. tak cukup tidoq.. bengkak gila wehh mata aku... tak caya, tengok lah..





pakai tudung pun macam sakai kan ?? kan ??

takpe2 , t aku nak lepak sana lagi.. so, nak ajak ramai2..
hahaha, ada ka yang nak join aku neh ??
err, bhahahaha...





hahaha, pape pun.. a lots of thanks to boy ngan helyda. sbb happy kan cekk..
boy , t i g penang.. i cari u lagi ya.. :)) <3~~

ikhlas dari hati
solehatun husna husainin

Tiada ulasan: