kengkawan

Selasa, 21 Jun 2011

selagi aku tak kacau kau !

assalamualaikum redears. hehehe, wah tajuk tuh macam dah melampau bunyi nya.. em, ade orang buat aku sedih ke?? hehehehe, biasalah. manusia. memang tak semua nya perfect. aku just cuma nak meluahkan rasa tak puas hati aku ja. bila aku diam, tak kacau orang. ramai yang akan cari pasal ngan aku. aduhhh, bila aku bising2, happy go lucky, mula lah diorang kutuk2 n maki2 aku. hemhh. tak paham aku. dari dulu lagik. emm, sebab tuh aku macam tak suka sangat bila nak ade life dekat luar kawasan rumah aku. maksud aku, luar kawasan permatang pauh.

macam budak2 kan aku neh, asyik nak berkepit ngan mama ngan papa ja. well, selagi diorang ade. diorang je yang tahu neh macam mana orang nye. hemhh.. bila diorang dah tak de, memang mungkin macam2 spekulasi yang akan orang2 tuh keluarkan. never mind, aku dah biasa dengar orang2 tuh caci maki aku. biasalah, setiap apa yang aku buat memang akan ade orang yang pandang.

so, aku tak kesah sangat lah kan. mama cakap, tuh tandanya masih ade orang yang amik berat pasal kita. so, abaikan aje. just teruskan life aku macam biasa. bila dah ade orang mula bercakap pasal kita, tuh tandanya orang cemburukan kita. huhh,

p/s: kepada manusia2 yang berkenaan, stop take me as a burden to you. you are not mine, and i will not become yours. kite ade life masing2. so, stop pretending like you were the best ever after. hehehe, kalo kau terase, ambik. sebab aku tau kau akan melawat laman neh, even kau tak penah tinggalkan kesan.

ikhlas dari hati:
solehatun husna husainin

Tiada ulasan: