kengkawan

Ahad, 12 Jun 2011

saya jadi cikgu !!

assalamaualaikum, hye readers.. aku post lg?? untuk yang kedua kalinya buat hari neh. tapi, tak sangat lah kan. nehh hahh. aku nak cerita neh. pagi tadi aku dok mintak orang jadi cikgu aku. then sekarang, tadi petang ade orang plak mintak aku jadi cikgu dia. mesti macam tak pecaya ja kan? aku bukan lah pandai sangat pun. emm, tapi dah ade sedari neh mai mintak ajarkan dia. hape lagi, aku pun bersedialah bagai nak mati. dia mintak ajaq hape??? mathematics lahh..
huhu, kesian plak aku dekat budak tuh, aku bukan ajaq hape sangat pun. ajaq pun sikit-sikit saja. sebab aku pun blank nak ajaq hape dekat budak tuh. emm, nebess pun ada, tapi aku gagah kan jugak mengajaq budak tuh. sebab dia dah nak amek exam isnin neh.

gud luck yee adik oii, tuh la datang lambat. kalo datang awai, boleh la kami ajaq hampa banyak benda tadi. huhu, kalo cakap awal-awal takdak lah kami blank sangat macam tadi. huhuh.. :))

6 ulasan:

Cik Jannah berkata...

hahaha! jangan dok ajaq merapu dah la noo~

anakmuda berkata...

kami neh cikgu yg benar nahh.. :P

MyMye MyMya berkata...

ajar betul2...hehehe

anakmuda berkata...

sangat betul2 :)

meaw berkata...

math suruh budak tu guna kakulator tau :P

anakmuda berkata...

baek cikgu .. huhu..