kengkawan

Jumaat, 17 Jun 2011

kawan baik saya :)

assalamualaikum reader.. hehehe, neh entry kedua untuk hari neh. huhu, macam yang aku kata tadi. aku sekarang neh ngan selongkar stuff2 yang hade lam laptop aku neh. hehehe :DDD well, sepanjang cuti 2 bulan aku neh. neh la kawan baik aku. ade 2 orang je yang setia dok main ngan aku sepanjang hari. sape?? dioang nehh mmg comel gilerr.. bagi aku lah, bagi koang aku tak tau lah. sbb lain orang lain pandangan ye dakk.. kitorg 3 orang neh kongsi minat yang same.. siez, tak tipu. ape minatnye??? bergambar lah.. :))


neh solehatun adawiyah husainin. cantik tak gambar dia??? dia lah yang suruh buh gambaq neh.. dia neh banyak cakap orangnya. bila bercakap, tak boleh nak full stop ayat2nya. baru 4 tahun budak neh, tapi kalo korang tengok dia depan2. macam budak 5 tahun. sebab tinggi.


neh pulak ahmad amirul addin husainin. cumel tak?? dia neh pantang kalo orang tangkap gamba dia. dia memang suka. sebab nanti gamba dia ada dalam encet tuh. sampaikan kadang2 kalo dia nak tangkap gamba. dia akan g cari encet mai bg kat aku suh tangkap gamba dia. baru setaun lebih dah pandai nak mereka macam2.. hehehehe..

best kan ada kawan2 main macam diorang neh. gelak tak berhenti. even kadang2 menyampah nak dengar diorang menangis. tapi tuh lah yang manisnye.

ikhlas dari hati:
solehatun husna husainin

2 ulasan:

| Princess Diary | berkata...

alolo cumel laaa :)

anakmuda berkata...

memang shangat chumel :)