kengkawan

Sabtu, 11 Jun 2011

cikgu yg bagus :)

assalamualaikum readers sumer.. huhuhu.. dah 2,3 hari asyik maen game saja. mama dah marah2 dah. so, aku kena bukak benda lain la plak. huhu, eemm.. dari pagi aku bangun, dok BW ja. intai blog2 yg aku salu tgok tuh. n on9 pesbuk tgok ini dan itu. pastuh dok usha tuh ngan neh.. emm, huhu.. penat..penat.. mna yg blog dia aku suka aku follow, mna yg kurang aku like jerr..

hehehe, dok tgah2 usha, aku minat plak like button, so aku nanak jugak ade yg mcm tuh. hape lg, bukak lah pesbuk. mencari sapa yg blh tlg nak ajaq aku buh menatang tuh lam blog nehh.. dok cari2, jumpa lah sorg hamba Allah neyh. so, aku pun mintak lah tlg dia. huhu, dia mmg cikgu yg bagus. sebab aku neh kan ke agak lembab sikit. tapi dia boleh nak layan aku, dengan anak buah yang dok mengganggu tuh. hehehe..

neh lah org nya. curi gambaq satu nah..
huhu, makasih bebanyak cekk ucapkan. t cekk post BIG MAC bagi hampa kat aloq staq nahh.. :))

haa.. korg pun, kalo rerajin singgah lah sini skali. melawat blog guru yg bagus nehh.. :))

2 ulasan:

De'din berkata...

menunggu big mac !
haha

anakmuda berkata...

hahaha, tunggu lah anda :)