kengkawan

Sabtu, 25 Jun 2011

bila nakhabeh cuti neh ??


assalaualaikum semua. selamat petang jugak aku ucapkan. huhh, bosan nye. dah nak masuk 2 bulan aku duduk kat rumah neh. memang tak keluar langsong. nak kata melancong pun tak, balik kampung dekat ulu pantai besaq tu pun lagsung tak. huhhh.. waaaaa.. rindu meh sama kampung aku tuh. even kalo balik kampung, aku tak buat hape pun. asyik dok depan TB ja. tuh la pekara yang paling aku suka nak buat.

weeeeehhhhhhh !!!!!!!!!!!!!! bapak bosan dok umah neh. cepat lah sikit masa tuh, aku nak balik tanjong malim. nak keluar g snap2 gambar kat luar. nak g umah acik kat gombak, nak lepak kat suria sampai petang. huuiiissshhhh.. lambatnye nak tunggu cuti sem yang 2 bulan neh habeh. aku dah tak sabaq dah neh wehhh..


cepatkan lah masa berlalu. aku dah penat dok melangut ja kat umah neh. berat dah makin naik, malas pulak jangan dok tanya lah. dah makin berkati2 dah neh.

from
anakmuda

8 ulasan:

mia berkata...

sbr jela...sme la kita nih,dok uma sja...

anakmuda berkata...

separuh nak mati bersabar.

De'din berkata...

sabar jelah sayang =)

anakmuda berkata...

emmm :'(

xsuzikornx berkata...

awat x sabaq nk tgglkn penang da ka

anakmuda berkata...

lowrhh.. kalo ada kat penang pon. ada ka org penang yg ingat kat kita nehh ??

xsuzikornx berkata...

elehhh...dya yang sombong x nk contct kita

anakmuda berkata...

mcm mna nak cntact. sim ilang lah, suma numb dah ilang.