kengkawan

Khamis, 23 Jun 2011

aku teringin sangat !

assalamualaikum readers. huhu, aku bosan giler. dah la tak boleh tido. hape lg, internet neh pun tak boleh tutup lah selagi aku tak lelapkan mata. huhu, well. ade dua tiga orang hamba Allah neh suruh aku update entry baru. tapi aku kekurangan idea. nasib lah adik aku ade idea. dia suruh aku update, ape yg aku teringin sangat nak ade. hehhh, mmg banyak. well, disebabkan tuh. so, aku nak cerite something yang aku teringin sangat nak ade.

bagi yang kenal aku sejak dari sekolah rendah lagi. korang kompom tau perangai aku macam mana. ala ala boyish sikit kan. rambut pendek, baju nak kena smart ja selalu. wax rambut aku, takde orang boleh kongsi. perangai, tok sah nak tanya lah. hawaq bukan main. hahaha, papa sampai naik bengang ngan aku. dia kata "aku pelik lah, aku rasa anak sulong aku pompuan. bukan jantan", even sampai sekarang pun still macam tuh. tapi takde lah se fanatik dulu. aku dah makin dewasa. dah makin minat ngan stuff2 macam pompuan neh.


dulu, lebih kurang macam neh lah gaye nye. sampai kawan2 pompuan aku kate aku hensem. hahaha.. lawak sial. last aku dengar pekataan neh, 3 bulan lepas. sebab aku potong rambot lagi. aku rimas derr rambot panjang2 neh. macam pondan. wakakakaka. :D siez doe, aku tak tipu. kalo tak caye, korang boleh tengok entry neh. klik sini

tapi sekarang dah lain. dunia dah berubah. zaman dah maju. huhuhu, sebab ape yang aku nak sekarang adelah ape yg berlawanan ngan ape yang aku suke dulu. siezz, tak tipu babe.


aku teringin nak pakai macam neh kalo g jenjalan. dress + skirt labuh. huhu, mix with shawl lagik. wahhh, kompom comel kan aku.. huhu, weeekkk. jangan jeles yekk korang.


then then then, neh lagik satu. aku teringin giler nak pakai wedges. haaaa, bayang kan aku pakai wedges, maakk aiii.. meletup ++ kan kan ? hehhh, perasan je lebih kan. emm..

lagik pun, aku tak boleh bayang macam mana keadaan aku bila aku dress macam tuh. maklomlah, sebab aku dah lama asyik ngan sluaq n sport saja. macam neh.



hahaha, siap tarikh lagik gamba aku.. huhu, k lah. dah pukul 5 pagi dah. aku pun ade keja lain jugak nak buat. hehehe.. daaa, n selamat pagi semua.

ikhlas dari hati:
solehatun husna husainin

4 ulasan:

xsuzikornx berkata...

hahax

anakmuda berkata...

:)

xsuzikornx berkata...

smile plax dya

anakmuda berkata...

blank lah yunk oii.. yg dia tuh dok hahax tak abeh2.. :P